Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke sjokkert lenger..er så mye rar kjøring av eldre folk at det henger ikke på greip.

obligatorisk oppfrisking av lappen hver 5 år etter fylte 50 år spør du meg

Skrevet
er ikke sjokkert lenger..er så mye rar kjøring av eldre folk at det henger ikke på greip.

obligatorisk oppfrisking av lappen hver 5 år etter fylte 50 år spør du meg

EU har et opplegg på gang der det blir obligatorisk for alle å gjenoppfriske lappen med 10 års intervaller. Som den dyktigste gutten i klassen blir nok Norge et av de første landene som innfører denne testen.

Skrevet

Svinekjøring og svinekjøring...

Var selv en gang inne på en slik "trikk only" vei i løpet av mine år i Oslo - men havnet dog ikke på svillet trikkelinje :-) Jeg synes denne saken blåses langt ut av proposjoner av VG. Hadde hun kjørt feil vei på E6 hadde det vært en ting, men at han greide å kjøre inn på trikkelinjene synes jeg ikke er sååå farlig.

Skrevet

Så voldsomt farlig var det nok ikke, men å kjøre 200 meter på trikkeskinnene da!!!! I tillegg er trikken her atskilt med gjerde/autovern. Alle normale mennesker ville jo ha bremset og stoppet bare noen meter etter at man kommer inn på svillene om man i det hele tatt hadde tatt feil. Det må jo riste verre. Denne damen har rett og slett gitt gass oppover trikkeskinnene og ikke vært i nærheten av å være klar over hva det var hun drev med. 200 meter er langt oppover der. Kjører selv i den rundkjøringen minst 1 gang i uken og kan ikke fatte hvordan det er mulig. Må rett og slett titte litt ekstra på hvor lett (les vanskelig) det er å gjøre den manøveren der i morgen :)

Skrevet

Sånt kan skje med så dårlig skilting vi har i oslo, men det å prestere å kjøre 200meter på trikkeskinnene..Det er DA det er noe galt i hauvet.. .. :roll:

Skrevet

He he - joda, så på bildet i artikkelen nå :-) Leste den på mobilen i dagmorres så jeg så ikke det.

Hun burde nok definitivt ha tatt hintet litt tidligere.

Skrevet

Så denne på vg nett i går kveld. Like lattelig som vanlig. Enig i at VG har blåst den litt vel opp, men det er vel liten tvil om at sjåføren i dette tilfellet ikke burde ha sitti bak rattet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...