alpinweiss Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tenkte og satse på piggfritt i vinter da jeg spinner ut piggene mine på 5 minutter. men er det da fortsatt en slik ordning her i Trondheim at vis man skifter fra pigg til piggfritt så får man avslag i prisen?? økonomien er ikke den beste for tiden akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ja det er det nå frem til en dato i desember ( husker ikke hvilken dato det var) Tror du får 1000kr igjen for piggdekkene ved kjøp av piggfridekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Får dere mer der oppe? Her i bergen er det 200kr pr dekk. Altså 800kr- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 syns jeg husker det var en tusenlapp ja,fint det gjelder enda.kjempegreier. takk for svar dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Får dere mer der oppe? Her i bergen er det 200kr pr dekk. Altså 800kr- Ja vi får 200kr mer vi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 spurte et dekkverksted i oslo og de sa det kun gjalt i trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå