Gå til innhold

Prosjekt "Passatputer"..


Anbefalte innlegg

Idag ble det gjort "grov arbeidet" på stereoanlegget:

Bilder031.jpg

Bilder032.jpg

En og en halv meter pr.ledning x 12stk blir en del arbeid. Men, det ble til slutt. Stereoen lyste, ALLE høytalerne spilte, og det luktet ikke svidd i det hele tatt. :D

Ble også laget en "boks" til spilleren, av lamminert sponplate. Taket vil bli laget av plexiglass og muligens inneholde VW-merket av blå dioder..

Idag ble det også bestemt at det blir lakkering helt ned, både fanger, "sideskjørt" og bakfanger. Railsen blir også lakkert i bilen farge. En annen ide jeg har, er å lakkere "ryggplata" i metallic.... andre forslag?

Ellers vil jeg iløpet av uka begynne å leke meg med glassfiber. Climatronicen blir flyttet ned, og skjermen opp... Vil lage meg en plate, istedenfor det orginale festet som holder skjermen nå. På denne vil jeg få tak i skikkelig borrelås, slik at jeg lett kan ta skjermen ut av bilen. (Tyverisikkert) :D

Espen Listaul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag ble det endelig gjort litteranne igjen etter hektiske dager på jobb.

For første gang så ble det brukt glassfiber i huset, og vil si meg meget fornøyd med resultatet. :)

Som planlagt skulle climatronicen flyttes ned og skjermen høyest mulig. Her ser dere resultatet av dagens lille økt.

Skar av den nederste "ramma" av climaramma for å få skjermen til å passe over. Så glassfiber etterpå:

Bilder038.jpg

Ferdig resultat:

Bilder041.jpg

Slik blir det etterthvert jeg får pusset og lakket:

Bilder039.jpg

Beklager dårlige bilder....

Her er lyktene som er rett rundt hjørnet:

5c_1_b.JPG

Forhåpentligvis felgene:

motegiff7blk1.jpg

I helga blir det monter synlig dobbel eksos. Den vil bli tilpasset orginal fanger, men vurderer sterkt W8 nedre del også. Får se hvor bra det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...