Gå til innhold

Lappen røyk i kveld:(

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

Kondelerer. Kjipe greier.

Har prøvd dette selv, men kan si at jeg lærte en liten lekse. Kjørt bil i 9 år før jeg mista lappen for 2 år siden. 8 måneder uten førerkort når en bur i en vestlandsdal uten kollektivtilbud er kjedelig. Tror nok det var noen kamerater som var litt lei maset mitt etterhvert :)

Er blitt mye roligere på gassen etter dette, men av og til blir det en liten utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sure greier det der. Men som nokre andre har påpeikt, sida du er yrkessjåfør burde du tenkt deg litt om når du trakker til. Men for all del, eg veit sjølv kor vanskeleg det er å halde foten unna pedalen (berre flaks at eg ikkje har vorte tatt enda).

Men når du lever av å ha lappen, får du da ikkje mildere dom? Har høyrt noko om det, men kanskje det berre er eit rykte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Nei, det er ikke greit! Må passe seg veit du, men er fort gjort!

Et lite råd... Skal en kjøre fort, så er det lurt å gjøre det på ei strekke der det aldri er kontroll! Alle lokale veit hvor i bygda si, og et stykke utenom der det aldri er kontroll(eller der det er kontroll)... Går jo an å blåse reint litt der det ikke finnes kontroll! Bare en er ops på sivilhælveter! De er sleipe som bare fy om dagen! Ligger etter deg i flere mil... Tyner gj.snittsfarta di til det ytterste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Nei, det er ikke greit! Må passe seg veit du, men er fort gjort!

Et lite råd... Skal en kjøre fort, så er det lurt å gjøre det på ei strekke der det aldri er kontroll! Alle lokale veit hvor i bygda si, og et stykke utenom der det aldri er kontroll(eller der det er kontroll)... Går jo an å blåse reint litt der det ikke finnes kontroll! Bare en er ops på sivilhælveter! De er sleipe som bare fy om dagen! Ligger etter deg i flere mil... Tyner gj.snittsfarta di til det ytterste!

Nå er det ikke alle som bur i ei litta byg, men du har forsovidt rett... skal man kjøre skikkelig stygt bør man forsikre seg om at det ikke er andre biler rundt deg. En hver bil kan i teorien være en sivil-politibil, så man kan aldri være sikker medmindre man er helt alene, og selv ikke da kan man være sikker.

nei, det er ikke greit å være råkjører i disse ulvetider :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...