Gå til innhold

Lappen røyk i kveld:(

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

Det var kjipern, kondolerer. Kan jo hende du får den tilbake pga jobbsituasjonene. syns det burde ha vært større fartsgrense enkelte plasser, slipper man å daffe nøyaktig i 70-80(der hvor veiene er gode og rette, sikkert sjeldent i norge da :D )

Fikk bot da jeg var i finland, kjørte i 76km/t i 50 sone, fikk kun 1000raske i bot, ble helt forfær hvor billig det var, hehe...

Har begynt å ta det spesielt sakte i 50sonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Hvor åpenbar var sladdingen?

Du har jo en bakhjulstrekker med 192 hester. Det skal ikke allverdens til for å få en "ufrivillig" slipp nå på våte veier og tidvis 0-føre..

170 hester vel?

Men som du sier, skal ikke så altfor mye til. Noe annet er dersom man drifter noen runder :wink:

Men uansett, misster man lappen da? Litt vel strengt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet lappen i dag, pga sladding i rundkjøring, jeg godtokk ikke beslaget, hvordan er prosedyrene til politiet og hva er en slik bot på?

Den her må være mulig og vri seg unna på? Er komplett umulig og kjøre en hel vinter med bakhjulstrekk uten og få en sladd? Og det politiet så, var såklart sladden for 2006/2007 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du si da? Nei, dere må ha målt feil?

Når politiet har målt hastigheten din, har du ikke så mye og stille opp med. Ihvertfall ikke om det er to i politibilen, eller lasermåling.

det var akkurat det jeg tenkte når jeg satt baki politibilen... nytter ikke nekte på målingen. men jeg kunne latt være å samtykke likevel, fordi da måtte de vel gitt meg en dom innen 3 uker. nå har det snart gått 4 og jeg har ikke hørt noenting enda... men får ringe å mase på de til uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet lappen i samme hastighet og var i retten på onsdag... nøyaktig tre uker etter... fikk 9mnd uten lappen 18 dager betinget og 9500 i bot... blir nok det samme på deg også... retten mente det ikke var av betydning at jeg har stort lån samboer er gravid og at jeg mister jobben... trenger lappen i den stillingen jeg har... så nå er jeg uten jobb og uten lappen i 9 mnd... når du samtykket til at de tok lappen din er det ikke sikkert du hører noe på så lenge som 6mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hva kan man si....... selv kjører jeg aldri så fort at lappen er i fare , det burde alle tenke på , ta straffen som en mann, du har jo fortjent den i og med at du kjørte som en galning, vi vet ALLE hva som står på spill om vi kjører så fort, da mister vi lappen , og mister vi lappen så har vi fortjent det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...