maartn Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Skal lage meg en slik del som holder luftfilteret fra adapterplaten til støtdemperen. Sett noen lage slike før, og lurte litt på lenge og mål osv Finnes det en tegning for hvordan en slik skal være orginal f.eks? Eller noen som gidder ta noen mål for meg? Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Orginal? Jeg fikk en sak med filteret...bare et flatjern på noen mm med masse huller i. Så har jeg bøyd det 90grader og tilpasset det slik at det passer i adapterplate og i det orginale festet til luftfilterboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 holder på i garasjen nå.. bendet til et stag fra støtdemperfestet til adapterplaten.. ingen som har noen bilder som jeg kan herme etter i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå