DCA Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 http://www.dailymotion.com/ae86/video/x ... 3-belgique Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 sjefs sladding ja, men det va ivertfall godt at folka var godt "sikkra" under det rallyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 passe nerme han som nesten tok borti inni tunellen!! Men var jo masse fet nokså kontrolert sladding her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjlnner ikke at folk tørr å stå så nærme jeg! Da har de seg selv å takke om de ser neste løp fra sykesenga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... +dtm&hl=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjlnner ikke at folk tørr å stå så nærme jeg! Da har de seg selv å takke om de ser neste løp fra sykesenga! Eller fra helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjlnner ikke at folk tørr å stå så nærme jeg! Da har de seg selv å takke om de ser neste løp fra sykesenga! Akkurat dette forstår jeg heller ikke... og hva er det som får folk til å hoppe rundt som apekatter på veien når bilene kjører forbi ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nei, de får ikke min sympati om de ender opp som roadkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ders egen feil om de blir drept... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjlnner ikke at folk tørr å stå så nærme jeg! Da har de seg selv å takke om de ser neste løp fra sykesenga! Akkurat dette forstår jeg heller ikke... og hva er det som får folk til å hoppe rundt som apekatter på veien når bilene kjører forbi ?... Skjønner du ikke det? Det er jo en M3 som passerer. Hvem blir vel ikke "våryr" ved et slikt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skjønner du ikke det? Det er jo en M3 som passerer. Hvem blir vel ikke "våryr" ved et slikt syn Hehehe.... der var forklaringen... selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Værste av alt at sjaføren får skylda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Går ein orginal E30 M3 lika bra so desse og tåle dei samme hardkøyringa??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 trur nok ikkje det var orginale bilar du..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Er nok ikke så mye, verken motor eller understell, som er så orginalt der.. Men en orginal E30 M3 tåler mye juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå