Aarseth Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Har du hatt denne bilen i snart 4 år. Bilen er ein 1988 mod 325i orginal m-tech 2. Dei siste åra har det ikke vorte gjort so mye på denne,men er no tilbake for follt og har fått stor trua på bilen igjen:) Ting som ska gjøres: -Lakkere oppate hele bilen ( Orginal fargen : Diamant svart ) -Lakkere motorom -Bytte interiør -Montere Servo -Sandblåse framstillingen og bakstillingen og deretetter pulverlakkere. -Valse hjulbuer -Montere nye foringer,komplett powerfelx til hele understellet -Lakke oppatte motorblokken,innsug og topplokk -fikse oppatte bbs RS ,skal bygges om fra 15" til 16" -Pusse vekk litt tecktyl og male oppatte hele bilen oppunder og i hjulbuer. Det var litt,har sikkert gløymt mye,men det kommer etterhvert;) Her er eit par bilder av bilen: Med brock B1 felger
Odland318is Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Legg gjerne ut bilder etterhvert som prosessen skrider frem
Aarseth Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Legg gjerne ut bilder etterhvert som prosessen skrider frem Ja bilder kommer, blir å begynde på å koble fra motoren i mårgen
B.E.E. Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Pen bil, men hvorfor skal du ha nye felger?? Brock B1 er jo stilig
Bmwgutt Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Brock b1 felger passer veldig godt til e30 mener nå jeg, jeg har kun fått god respons på felgene mine (brock b1)
Aarseth Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 oisann.. den så fet ut hehe Takker
Aarseth Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Pen bil, men hvorfor skal du ha nye felger?? Brock B1 er jo stilig Takk for den Neis lånte brockane med ViBe^ her på bimmers..Lurer på å kjøpe brockfelger sjøl men er en del bmwer her i bygda som har,so får kike litt rondt å sjå ka ej finne:)
Aarseth Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Brock b1 felger passer veldig godt til e30 mener nå jeg, jeg har kun fått god respons på felgene mine (brock b1) Ja brock b1 passer veldig godt på e30
Aarseth Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Kjøper felgene dine jeg;) Ekkje mine (desverre) du får høre med ViBe^ om han er intrisert i å selge
Øyvind L. Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Gjekk til innkjøp av ein bmw 1988 modell 325 e30 for et par måna sidan.Bilen har full m-tech 2 styling. Etter litt "research" har eg fonne ut at det er en del rust på bilen. So planen frammover er : Fjerne all rust, ta ut motor og girkasse,lakke motor rom,hellakering i bilens orginal farge,skifte simmringer i girkassa , ettermonter servo ,nye svarte nyrer ,senkesett og nye felger Her er eit bilde av bilen: Pen bil. Hvor i landet kjøpte du den bilen?
Aarseth Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Takkker Kjøpte den i Ørsta ( møre&romsdal )
Aarseth Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Fekk kobla frå motoren i dag å løfta ut motoren Her er noen bilder: motor på go vei ut Då va motore ute ja Bytte av simmringer på girkassa blir gjort i løpet av helgen ,vist eg for tid. Blir lett no som motoren er ute
Aarseth Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Har tatt litt rust framme på høgre siden på dørken.. Her er resultatet etter utskjæringa: Slik såg det ut på andre siden også..Dette skal ej skjære ut i mårgen... Må berre fjerne det bensinrøret som står i vegen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå