Gå til innhold

e30 325 m-tech 2 prosjekt | uppdate side 6

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se her ja arild! Fin kappejobb ;) Er vell ikke så mye rust å kappe ut igjen nå. Snaart begynner vell sveisingen for fullt 8)

Skrevet
Se her ja arild! Fin kappejobb ;) Er vell ikke så mye rust å kappe ut igjen nå. Snaart begynner vell sveisingen for fullt 8)

Takk Takk :wink: Nei no er det ikkje so mykje igjen ..Berre litt i julbuane so he vi det:) Rustsveising blirkje før eg kjem heim frå sjøen ut i desember :wink:

Skrevet

uff..du har litt av en jobb..min ser helt lik ut bare noen har jukset det til med sika og poppnagler..

hvordan vil du gjøre sveisingen? skjærer du ut en plate lik hullet og punkter og så helsveiser?

sveiste noe rust i gulv for en stund siden på e30`En og det var lite som skulle til før en var igjennom(nå er ikke jeg noe god sveiser heller).

men da la jeg platen oppå(overlappa) og sveiste..

hvor tykk plate bruker du?

Skrevet
uff..du har litt av en jobb..min ser helt lik ut bare noen har jukset det til med sika og poppnagler..

hvordan vil du gjøre sveisingen? skjærer du ut en plate lik hullet og punkter og så helsveiser?

sveiste noe rust i gulv for en stund siden på e30`En og det var lite som skulle til før en var igjennom(nå er ikke jeg noe god sveiser heller).

men da la jeg platen oppå(overlappa) og sveiste..

hvor tykk plate bruker du?

Er litt jobb ja men det ska gå bra..Har et helt nytt sveiseapparat som er beregnet på tynnplater. Først so skjærer eg ut plater og bøyer den til så punkter eg den på ,so er det berre å heilsveise. Platene blir en plass mylla 2-4 mm :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Er for tiden på sjøen ..so det blir mykje gjort no før ej kjøme heim

Blir lakkering av motor rom når ej kjem heim..Og diffen å bakstillinga blir muligens plukket ned for sandblåsning..

Skrevet

om du skal helsveise så bruk god tid og sveis lite om gangen så det får kjøle seg ned. ellers vrir du bare alt stål i nærheten. eg pleie bare pungte tett og bruke sica\grunne\tectyl. 0,9 er platetykkelsen normalt.

Skrevet

Fin bil ja :)

Beklager for litt OT, men sia du kjeme fra ørsta så har eg veit spørsmål til deg..

Veit du kor lenge det tar å ta klasse 2 sertifikat i Ørsta ? har hørt det er intensivkurs der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...