Aarseth Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 endeli fått ut bildene av rusten arild:P Yeees!
BMWM Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 d rusta der me dej me ja, nettopp sveisa inn nye plate på begge side ej me fin bil foresten
Aarseth Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 d rusta der me dej me ja, nettopp sveisa inn nye plate på begge side ej mefin bil foresten Jepp standard rust på e30...Takk for den
Øllet Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 ka tid bilda ta rusta bake kjeme no da? håhåhå
Aarseth Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Liten oppdatering.. har kuttet ut det meste av rusta har berre litt igjen i julbuane no Legger ut nokren bilder:)
ViBe^ Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Se her ja arild! Fin kappejobb Er vell ikke så mye rust å kappe ut igjen nå. Snaart begynner vell sveisingen for fullt
Aarseth Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Se her ja arild! Fin kappejobb Er vell ikke så mye rust å kappe ut igjen nå. Snaart begynner vell sveisingen for fullt Takk Takk Nei no er det ikkje so mykje igjen ..Berre litt i julbuane so he vi det:) Rustsveising blirkje før eg kjem heim frå sjøen ut i desember
mEhE Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 uff..du har litt av en jobb..min ser helt lik ut bare noen har jukset det til med sika og poppnagler.. hvordan vil du gjøre sveisingen? skjærer du ut en plate lik hullet og punkter og så helsveiser? sveiste noe rust i gulv for en stund siden på e30`En og det var lite som skulle til før en var igjennom(nå er ikke jeg noe god sveiser heller). men da la jeg platen oppå(overlappa) og sveiste.. hvor tykk plate bruker du?
Aarseth Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 uff..du har litt av en jobb..min ser helt lik ut bare noen har jukset det til med sika og poppnagler.. hvordan vil du gjøre sveisingen? skjærer du ut en plate lik hullet og punkter og så helsveiser? sveiste noe rust i gulv for en stund siden på e30`En og det var lite som skulle til før en var igjennom(nå er ikke jeg noe god sveiser heller). men da la jeg platen oppå(overlappa) og sveiste.. hvor tykk plate bruker du? Er litt jobb ja men det ska gå bra..Har et helt nytt sveiseapparat som er beregnet på tynnplater. Først so skjærer eg ut plater og bøyer den til så punkter eg den på ,so er det berre å heilsveise. Platene blir en plass mylla 2-4 mm
Aarseth Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Er for tiden på sjøen ..so det blir mykje gjort no før ej kjøme heim Blir lakkering av motor rom når ej kjem heim..Og diffen å bakstillinga blir muligens plukket ned for sandblåsning..
berntsen Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 om du skal helsveise så bruk god tid og sveis lite om gangen så det får kjøle seg ned. ellers vrir du bare alt stål i nærheten. eg pleie bare pungte tett og bruke sica\grunne\tectyl. 0,9 er platetykkelsen normalt.
fastbmw Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Fin bil ja Beklager for litt OT, men sia du kjeme fra ørsta så har eg veit spørsmål til deg.. Veit du kor lenge det tar å ta klasse 2 sertifikat i Ørsta ? har hørt det er intensivkurs der
R.E.H Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 ser veldig bra ut dette! veldig fin bil i utgangspunktet! e30 må man ta vare på
Harald e30R Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Åh.. er koselig og se flere som er glade i mtech 2'n sin.. hvordan går det videre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå