Aarseth Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 den bilen blir nok bra. mtech 2 styling er den peneste stylinga som man kan få på e30. er på jakt etter det selv Ja,sier meg eni der. M-tech2 er den fineste stylingen.. Ja..begynder å verte sjelden vare..
Aarseth Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Snart heime no far ? Ja ekje lenge igjen no
Østgaard Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 E vell heime no? Ka so e neste på lista no då? sveise på platene der du skar ut?
Aarseth Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 E vell heime no? Ka so e neste på lista no då? sveise på platene der du skar ut? Heime no ja..Blir å sveise inn nye plate ja;)
BMWM Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 E vell heime no? Ka so e neste på lista no då? sveise på platene der du skar ut? Heime no ja..Blir å sveise inn nye plate ja;) går me sveisinga da? fått i nåkre plate?
Aarseth Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 E vell heime no? Ka so e neste på lista no då? sveise på platene der du skar ut? Heime no ja..Blir å sveise inn nye plate ja;) går me sveisinga da? fått i nåkre plate? Ja.he fått sveise inn 3 plate so no he ej komt igong Fe sjå om ej teke å legge inn nokren bilde snart
Aarseth Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 fe sjå om ej fe lagt ut iløpe av veka
Aarseth Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Er det mulig å få kjøpt bakplater i deler?slik eg har skåre ut her? eller må eg kjøpe ei heilt ny bakplate om ej vill ha det i nytt stål? takker for svar eventuelle svar
Robin_Isak Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Her er et bilde fra GS Koster 1566,- http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /12556.gif
eidarj Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 er litt usikker, men har sveiset inn masse i bakplata mi og når jeg var ferdig med det sjekket jeg prisen hos motortechnik(tror jeg) der kostet bakplata ikke mer enn 600 kroner eller no.
Heen Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Kjempefin E30 du har der! Det er mye rust akkurat samme plassen på min bakplate, og de koster rundt 1000,- både på motortechnik og koed (1200,-) Hvis du bestemmer deg for å ta hele bakplata, kunne du lagt ut litt info om framgangsmåte..kvir meg litt for å begynne på dette selv. Lykke til
Aarseth Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Lenge sidan eg har vore innpå denne tråden,so gjær et nytt forsøk:) Har hatt denne bilen no i snart 4 år, Kjørte bilen i 2 veker før eg plukket den fra kvarandre. Har ikke vore mye effektivitet dei siste åra,men har fått tilbake truen og har starta for fullt;) Har ribbet hele bilen innvendi ,untatt dashbord og ledningnett,tatt vekk bakjulstilliga og frammjulstillinga. Alt i frammstilling og bakstilling vill bli sandblåst og pulverlakkert. Er nesten ferdig med rust sveising av bilen,å det var en del. Ska prøve og legge ut bilder av ting eg har gjort og prøve å holde tråden oppdatert frammover:)
Østgaard Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Endeli Må legge inn mykje bilder. På veiane til sommaren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå