D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det er vel bestandig fare for liv i en politijakt.. Folk burde vel stoppe på politiet sitt signal. Rase fra seg kan man gjøre på bane eller i hvertfall der det ikke er fare for aandre sine liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Klart det er fristandes å berre trykke på gassen dersom du har blitt målt i ein fart der du mister lappen, men politiet har ikkje fått skiltnret ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Klart det er fristandes å berre trykke på gassen dersom du har blitt målt i ein fart der du mister lappen, men politiet har ikkje fått skiltnret ditt... Skilt nummer hjelper ikke.De vil nok kanskje prøve seg med det,men hvis du nekter,så står de på tynn is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 forklar litt nærmere...vil vite hvor jeg står hvis de har skiltnr!? hva med video? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Mange negative svar her, "håper du mister lappen for livet" hva faen er det ? greit nok, å miste lappen fordi jeg kjørte som jeg gjorde. men ikke kom å si til meg at folk her inne aldri har dratt på litt når dere er ute å prøver en sprek bil, å spesielt når det er på natt til tirsdag. hvem forventer å møte onkel i kontroll på den tiden? hadde flere grunner til å ikke ville stoppe den kvelden, bedre å prøve å beholde lappen.. å om det hadde skjedd noe så mener jeg nå at politiet hadde hatt litt skyld i det, selvfølgelig sier jeg ikke at det er demmes feil, for det er mitt valg å kjøre fra de, men politiet hadde hastigheter på godt over 200, som han sa til meg.. å det synes jeg er dårlig av de, for det er faktisk å presse meg til å kjøre fortere når de vet at jeg ikke kommer til å stoppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan tok de deg egentlig ? Artig med en liten røverhistorie... tenkte nemlig på å kjøre fra Politiet selv. Da i en Porsche 996, så jeg tenkte kanskje det var mulig, men jeg testet det ikke ut, heldig vis. Fortell historien i sin helhet.. om du gidder da...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan tok de deg egentlig ? Artig med en liten røverhistorie... tenkte nemlig på å kjøre fra Politiet selv. Da i en Porsche 996, så jeg tenkte kanskje det var mulig, men jeg testet det ikke ut, heldig vis. Fortell historien i sin helhet.. om du gidder da...hehe pappagutt host host! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan tok de deg egentlig ? Artig med en liten røverhistorie... tenkte nemlig på å kjøre fra Politiet selv. Da i en Porsche 996, så jeg tenkte kanskje det var mulig, men jeg testet det ikke ut, heldig vis. Fortell historien i sin helhet.. om du gidder da...hehe Kjørte fra politiet, de sendte 4 biler for å lete å det resulterte i funn.. mister lappen lenge, må sitte inne en stund å blir en klekkelig bot :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan tok de deg egentlig ? Artig med en liten røverhistorie... tenkte nemlig på å kjøre fra Politiet selv. Da i en Porsche 996, så jeg tenkte kanskje det var mulig, men jeg testet det ikke ut, heldig vis. Fortell historien i sin helhet.. om du gidder da...hehe Kjørte fra politiet, de sendte 4 biler for å lete å det resulterte i funn.. mister lappen lenge, må sitte inne en stund å blir en klekkelig bot :/ hvordan klarte de å finne deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvordan klarte de å finne deg da? Fant ut at det var ganske tydelige bremsespor inn der jeg tok av, mulig det hadde noe med det å gjøre.. hjelper ikke å spekulere i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hei, bare lurer på åssen det er når politiet jakter på deg for å ha kjørt for fort, finnes det ikke visse grenser for hvor fort de har lov til å følge deg? har hørt at politiet kan følge deg i 40% over fartsgrensa, med tillatelse fra "en over" kan de kjøre i 170? Burde jo være sånn, med tanke på sikkerhet osv. Politiet har lov til å følge deg så lenge det ikke er fare for liv og helse etter det jeg vet. Og jeg syns det er helt greit. Hva om du hadde kjørt i hjel noen? Hadde du fortsatt hatt samme holdning? Du snakker om sikkerhet i spm ditt, tenkte du på sikkerhet når du dro fra politiet? Makan til holdning. Håper du mista lappen for life!!!! ENIG! Er en grunn til at det finnes lover og regler her i verden! Godt ikke alle har sånn " gi F!" holdning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hmmm... jeg anga en til snuten som kom kjørende i fylla med sin stygge jetta... grunnen til at jeg gjorde det var for at jeg hatet fyren og hadde sloss med han tidliger på kvelden...så tenkte dette kunne bli morro...hehe... gikk 10min så kom det en jetta i hundreoghelvette med politibilen i samme hastighet rett bak med alt av lys og sirener på...var et skikkelig fett syn! han klarte å stikke av, kjørte bilen i et skogholt og stakk resten til fots...nekta og slapp med den...hadde han til og med på video på bensinstasjonen han var innom! og han var til og med ute på prøve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 forklar litt nærmere...vil vite hvor jeg står hvis de har skiltnr!? hva med video? En bil har ikke bare en bestemt fører.Hvem som helst kan kjøre bilen.Det hjelper heller ikke med film av bilen hvis man ikke ser sjåføren.Du skal ikke bevise din uskyld,de skal bevise at du er skylidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hvis han har innrømt atte det var han som kjørte men de ikke har bevis, hjelper det og skaffe seg en jævli bra advokat og si atte han følte seg pressa til og innrømme det og kansje sleppe unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå