[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Om det er lenge siden dere har vært på e46fanatics.com, så har det nå dukket opp bilder av en strøken rød 330 på forsiden! Se flere bilder HER Eneste jeg savner er noen bilder bakfra / på skrått bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hmm, mens dere er på e46fanatics, sjekk ut photoshopene av nye caben her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=414345 Ser jo helrå ut med m5 fangern og fete felger. (en litt bad widebody mod på denne her da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Den siste der er vell bare litt hallveis photoshop arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jepp, men gir jo en indikasjon på potensialet i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Eneste som er synd, er at bildene er så smååååå. Er jo ikke noen som er verdt bakgrunnsbilde... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 jeg vet! skulle vært 1680x1050... hadde likt å se noen flere bilder av den bilen der. Ser utrolig gjennomført ut! Hvordan går det med stylinga di forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 På e46fanatics.com er det mange utrolig pene biler. Min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 ":3m9ur7hp]jeg vet! skulle vært 1680x1050... 1920x1200 mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 . Kjempefin bil, men hva er egentlig greia med det hullet i fangeren? Turboinnsug eller drakrok eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hullet i fangern er en luftekanal opp til luftfilter/innsug mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 hullet i fangern er en luftekanal opp til luftfilter/innsug mener jeg.. Stemmer! Fangeren stammer fra CSL`n. Mange tror det er til bremsene, men da skulle det ha vært ett hull på andre siden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Det er to hull som er tingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hullet i fangern er en luftekanal opp til luftfilter/innsug mener jeg.. Stemmer! Fangeren stammer fra CSL`n. Mange tror det er til bremsene, men da skulle det ha vært ett hull på andre siden også. Mener dette har vært oppe før også, men hvordan er det da med dette: 1. Man trenger ikke de kjølekanalene til bremsene på vanlige 3-serie? 2. hvordan blir bremsene kjølet på en CSL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det er kjølekanaler til bremsene til E36-ene btw F.eks. til min stusselige 318 fra 91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Mener det er det i både m- og standardfangeren til e46 også. Derfor jeg lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå