Thor-Egil Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hei...kan du si hvor mange det er i Telemark?
huldra66 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Dette skal det være, men tror det er enkelte hull i lista viss data er lagt inn feil når registrert. Vet ivertfall om to biler som ikke er på lista men eksisterer det er en Alpina + en CSI ( Ikke i telemark ) Telemark Porsgrunn 850 1991 Telemark Porsgrunn 840 CIA 1995 Telemark Skien 850 CIA 1990 Telemark Skien 850 IA 1991 Telemark Tinn 850 CSI 1994 Hilsen Terje
huldra66 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Da er det lagt ned mangen timer på nettet med og identifisere BMW 840/850 Har nå 60 biler på lista så nå mangler det bare 45 Har snakket med vel halparten av eierene til nå og alle jeg har snakket med er meget interessert i ett miljø runt bilene. Ellers så virker det som om bilene lever i beste velgående runt omkring i Norske garasjer og venter på våren. Viss noen spotter disse bilene så ta bilde please. Ellers viss noen ser disse i album runt om kring så legg dem ut her så vi kan sjekke dem ut Hilsen Terje
Lars89 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Har du denne? Går i Grimstad Denne gikk her før. Usikker på hvor den er nå...
huldra66 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Glimrende Hadde ingen av disse fra før, da er det bare og finne eierene og kontakte dem. Takker Hilsen Terje
Bjrnar89 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Har du denne? Går i Grimstad Denne gikk her før. Usikker på hvor den er nå... Sett den stå utenfor på kiwi her i Grimstad et par ganger i sommer. Kjempelekker bil, ser ennå bedre ut i virkeligheten
hypah Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Mener det har gått en i Eidsvollsområdet. Veit desverre ikke regnr, men mener det var en mørkfarge på den. Ikke at dette var til mye hjelp men
huldra66 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Ta bilde neste gang da med mobilen kommer til og trenge hjelp av alle for og lokalisere Norske 850,er og eiere. Nå har jeg fått det for meg og ha bilder av dem også Så nå må jeg gå igjennom alle tråder og album igjen Har nå 64 på blokka og to potensielle Og bilder av 35 stykker Da mangler det ca 40 av bilene i Norge, men vil ikke klare dette uten hjelp fra dere. Hilsen Terje
raynik Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 skal skaffe deg info om den jeg har i garasjen.. bare vente til jeg kommer hjem fra jobb
huldra66 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Raynik vi venter i spenning Det går stadig fremover, har nå 70 biler på blokka men har ikke vært i kontakt med alle eiere, alle som har blitt kontaktet er positive så dette blir bra. De fleste bilene er nå vinterlagret og virker som mesteparten er i veldig god stand, så disse bilene vil nok være i Norge mange år fremover. Flere jeg har snakket med sier att den bilen ALDRI skal selges. Regner med att det vil bli 850'er og se på treff til våren. Og vi satser på og minst ett utenlandstreff til neste år og håper og få til en Norsk konvoi Svaret på denne tråden må være att bilene er der og de aller fleste lever i beste velgående og blir tatt godt vare på. Hilsen Terje
Nénmacil Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Mener det har gått en i Eidsvollsområdet. Veit desverre ikke regnr, men mener det var en mørkfarge på den.Ikke at dette var til mye hjelp men Jeg vet ikke om dette kan være samme bilen, men jeg observerte en mørkeblå 850 i Jessheim tidligere i sommer.
egil s Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Terje. Den lilla med vingen har jeg hatt på lista mi lenge, Tommy i Grimstad... du har snakka med han også du.
BMW-Coupe Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Tror det går et par her i Molde, ihvertfall 1. Skal knipse bilde neste gang, men blir nok ikke før til våren. Dette er helt fantastiske biler, hadde jeg vært litt eldre skulle jeg hatt en sånn en som en sommer sesongs bil!
huldra66 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ingen grunn til og vente med og bli eldre Løp og kjøp drømmebilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå