Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turtulleren skal vel helst ikke gå nedover når du gir gass..

Men responsen i 328 når du slipper gassen ER horribelt dårlig og det er utrolig irriterende. Ett par sek er å ta i, men den henger nok igjen bortimot sekundet ja. Møkkamotor! :lol:

Skrevet

nei det vet jeg mente ikke at den gikk ned når jeg ga gass bare att det tok litt tid før den gikk ned etter jeg hadde sluppet gassen....møkka motor er det ikke da

Skrevet

Det var en spøk. Uansett, etter hva jeg har hørt er det noe elektronikk-tullball som skal lage myk overgang til motorbrems, slik at bestemødre med krampe i foten skal kjøre mindre rykkete.

Helt tullete og det ødelegger mye av kjøregleden for min del når bilen ikke gjør hva jeg ber den om med en gang.

Skrevet

Hehe! Det er det som er cluet ja.. Husker slikt irriterte meg noe sinnsykt når jeg kjørte disse nye corollaene og yarisene til toyota, der henger det igjen i en halv evighet før det detter ned...

Skrevet

Renault Meganen til min mor er det verste jeg har prøvd når det gjelder sånt. Der kan man gå av og på gassen så mye man vil uten at det skjer noe som helst. I isbilen vil det rykke så fælt at man tror man ødelegger bilen. :)

323 er vel lik når det gjelder 328 på dette? Ikke akkurat kjapp når du slipper gassen..

Skrevet

Den er nok litt slik denne 323'n også.. Men kan ikke sammenlignes med de jeg nevnte ovenfor ;)

For å si det slik så er det ikke noe som har irritert meg enda, men nå som det ble tatt opp så blir vel det å endre seg. Heh..

Skrevet

Kan og være motstanden på pådraget i motoren, den som er koblet til gasswiren. Men burde og merke at den er litt ujevn når du drar på litt da....

Skrevet

har hørt at det skal være sånn ,bmw har lagt inn dette på de 6 sylindrede motorene for at det visstnok skal spare motoren og at den før raskere aks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...