bmw328 Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 har en 328 og når jeg gir gass så tar det ett par sek før turtelleren går ned noen som vet hva det kan være eller skal det være sånn?
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Turtulleren skal vel helst ikke gå nedover når du gir gass.. Men responsen i 328 når du slipper gassen ER horribelt dårlig og det er utrolig irriterende. Ett par sek er å ta i, men den henger nok igjen bortimot sekundet ja. Møkkamotor!
bmw328 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 nei det vet jeg mente ikke at den gikk ned når jeg ga gass bare att det tok litt tid før den gikk ned etter jeg hadde sluppet gassen....møkka motor er det ikke da
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Det var en spøk. Uansett, etter hva jeg har hørt er det noe elektronikk-tullball som skal lage myk overgang til motorbrems, slik at bestemødre med krampe i foten skal kjøre mindre rykkete. Helt tullete og det ødelegger mye av kjøregleden for min del når bilen ikke gjør hva jeg ber den om med en gang.
Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Hehe! Det er det som er cluet ja.. Husker slikt irriterte meg noe sinnsykt når jeg kjørte disse nye corollaene og yarisene til toyota, der henger det igjen i en halv evighet før det detter ned...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Renault Meganen til min mor er det verste jeg har prøvd når det gjelder sånt. Der kan man gå av og på gassen så mye man vil uten at det skjer noe som helst. I isbilen vil det rykke så fælt at man tror man ødelegger bilen. 323 er vel lik når det gjelder 328 på dette? Ikke akkurat kjapp når du slipper gassen..
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Min 323 er også som beskrevet her.. Veldig irriterende egentlig! Merker greit forskjell fra min gamle is. Er det noe å få gjort med dette mon tro?
aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 slakk opp gasswiren litt Og sjekk at du ikke har byttet om noen plugger i motorrommet
Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Den er nok litt slik denne 323'n også.. Men kan ikke sammenlignes med de jeg nevnte ovenfor For å si det slik så er det ikke noe som har irritert meg enda, men nå som det ble tatt opp så blir vel det å endre seg. Heh..
bmw328 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 ja er litt kjedelig når den er så treig med og komme seg ned etter du har gitt gass:(
tomasb Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Kan og være motstanden på pådraget i motoren, den som er koblet til gasswiren. Men burde og merke at den er litt ujevn når du drar på litt da....
bmw328 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 mye mulig men som folk har skrivet så er det ikke bare bilen min det er det prob på kansje bare det er sånn motoren skal være
InZider Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 har hørt at det skal være sånn ,bmw har lagt inn dette på de 6 sylindrede motorene for at det visstnok skal spare motoren og at den før raskere aks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå