Bimmer for life Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 slenger ut noe bimmer lesestoff Hvis du vil hvite hva det koster kan du bare gå hjem! Jeg skulle kjøpe ny girkasse til min BMW M5. At han var forbanna det var lett og se, da han skrangla forbi i sin BMW Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW Kjerner du bare nok smør, får du til slutt råd til en BMW fem førr Vanskelig å la være å flire, to karer på tur i en BMW Z4 Kona hadde pakket og var klar for ferie, men jeg investerte i steden i en ny 7-serie Billig var'n og ble straks 'a hjem, da hun viftet med nøkkelen til sin 525 Han trodde nok han skulle få seg ei jente, da han kjøpte seg en ny M3. Det hjalp ikke at Finn Kalvik sang ”kom ut kom frem” han nektet og forlate sin BMW M5 Nå tror jeg det er like før jeg dauer, det er knivhull i cabrioen op min BMW Bauer Alle spurte og det ble bare mas - "Det er ikke en BMW, men en Karo As!" Hun følte seg bekvem da hun ble kjørt hjem i hans nye Z5. Endelig fikk han dratt fra svina med klampen i bånn i en rå Alpina Han så ut som en skikkelig luring i senka BMW 320 touring Han hadde et lite og puslete lem - men kompenserte det lett med sin nye M5 Snuten tok lappen og reiv til konfetti, da han kjørte for fort i sin BMW tre-tretti.. Han viste seg å være litt av en luring da han rømte med brura i sin BMW Touring Jeg kikka i speilet og i panna jeg svetta, traileren lå en meter bak min lille Isetta Hun sukket og sa, det blir en grusom ferie, svigermor og meg i baksetet på en en tre-serie Skulle det være M5? Du får slutte å lyve, den ligner en helt vanlig femfemogtyve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 de suger så utrulig de der rima der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 ?? he he. meningsløst, men morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hun følte seg bekvem da hun ble kjørt hjem i hans nye Z5. jaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Endelig fikk han dratt fra de svina, med klampen i bånn i en rå Alpina Jeg kikka i speilet og i panna jeg svetta, traileren lå en meter bak min lille Isetta Høhø..de var litt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 de suger så utrulig de der rima der Dessuten... vi har jo ikke sett dem før.. *Rulle med øynene* Blir som en dårlig vits blir fortalt flere ganger. Blir ikke bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 word chrzz. blir ikke noe bedre denne gangen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå