325i-Handicapraser Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Nå står det ett stort flak av en bil utti gården her Så jeg måtte bare ta noen bilder a den å høre hva dere syns om den?? Personlig syns jeg bilen er så spesiell at den er kul Også gikk den faktisk veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 var ikke mye pent med så mørke baklamper på den, men ellers så så den da ikke ille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 av hensyn til de med e23 på forumet(og for og ikke bli uthengt) vil jeg ikke komentere utsendet på denne eller noe annen e23! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 de modellene der er konge digg, de ser så hissige ut hvis du senker dem og får litt fine felger på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 ser den hissig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hissigste bilen på mils avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hissigste bilen på mils avstand hehe ok vist du sier det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 ser den hissig ut? hehe.... Fronten ser bra nok ut, men bakenden er mer så som så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hehe, syns det er kult med mørke baklykter jeg! skikkelig gangsterbil.. men hver sin smak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja de bilene ser hissige ut, når du ser de forfra eller fra siden , men som superbeetel seier bakenden på de er ikke akkurat noen blomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så litt sliten ut.. Trenger nye baklykter og fronten flasser lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har han blitt påkjørt bakfra eller?? Synes det ser ut som kroken er trøkka inn i bakfangern jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Den er faktisk ikke så ille i lakken, men er veldig møkkete og ikke vaska!! Han som hadde bilen før hadde rygga på no, men er bare hengerfestet som er krøkt!! Bilen har til og med elektriske justerbare bakseter;) snakk om luxus på 83 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Få på igjen krom nyrer, oriignale baklykter og originale blinklys så blir den fin den Marius Paulsen: Vi vet hva du mener om E23, så du trenger ikke si din mening lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Få på igjen krom nyrer, oriignale baklykter og originale blinklys så blir den fin den Marius Paulsen: Vi vet hva du mener om E23, så du trenger ikke si din mening lenger hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå