Gå til innhold

Brutter`n sin E23 735i!

Anbefalte innlegg

av hensyn til de med e23 på forumet(og for og ikke bli uthengt) vil jeg ikke komentere utsendet på denne eller noe annen e23! :wink:

Hvorfor kommentere i det hele tatt da ? :roll::wink:

bilen var forresten stilig! bare gi den litt stell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

av hensyn til de med e23 på forumet(og for og ikke bli uthengt) vil jeg ikke komentere utsendet på denne eller noe annen e23! :wink:

Hvorfor kommentere i det hele tatt ? :roll::wink:

Nå står det ett stort flak av en bil utti gården her Så jeg måtte bare ta noen bilder a den å høre hva dere syns om den??

Personlig syns jeg bilen er så spesiell at den er kul Også gikk den faktisk veldig bra!!

hvorfor ikke,man må da få si sin mening da! vi må jo innse at bmw har hatt endel stygge eller misslykkede modeller oppigjennon årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det ett stort flak av en bil utti gården her Så jeg måtte bare ta noen bilder a den å høre hva dere syns om den??

Personlig syns jeg bilen er så spesiell at den er kul Også gikk den faktisk veldig bra!!

hvorfor ikke,man må da få si sin mening da! vi må jo innse at bmw har hatt endel stygge eller misslykkede modeller oppigjennon årene!

Selvfølgelig skal du få kommentere! Men jeg synes uttalelsen din var så teit og unødvendig :wink:

Du sier at du ikke skal kommentere, men det er jo nettopp det du gjør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du som kjører en liten lekebil i forhold til oss med E23`er på forumet ikke synes noe om de, men vi som faktisk har erfaringer med E23 og vet hvilken biler dette engang var da de faktisk var ganske strøkene (ja, det finnes faktisk enda en del strøkene/vedlikeholdte/restaurerte E23`er ennå) vi kan tørre å påstå at de fleste E23`er ikke ser så veldig pene ut lengre.

(dette grunnet stygge felger, rust og at mange er ungdomskjørte og bare vrak igjen)

Men en ting skal være sikkert: E23`er er en av de peneste klassikerne fra BMW fra 70 og 80 tallet!

Dette sammen med blandt annet E24, og slike samlerobjekter.

For min del (ikke ta det personlig handicap-racer) så synes jeg ikke denne sorte E23`en til broren din er så veldig pen, den så veldig hardt kjørt ut spør du meg, men med stell, nye lykter og litt felger og lakk kan dette bli en bra bil :)

Ett par GODE eksempler:

daniels733bw9jh9so.jpg

016fb4cj.jpg

0112by2hj.jpg

0215ey9cg.jpg

3712pl2qw.jpg

745irear0ak.jpg

bmwe230396jj.jpg

highline240ge.jpg

bmwag41li.jpg

152ul.jpg

090fr.jpg

bmwfa75we.jpg

Der har du en STOR samling marius paulsen.

Og bare for å opplyse deg litt: Disse bilene ble ikke skapt for å se ut som superbiler, de ble skapt for komfort og luksusen sin del, men like vel er de har de langt ifra treg!

Og hvis du tviler på dette kan du jo ta deg en tur nordover så kan vi ta ett lite race og se hvem som havner bak :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anngående størrelse så er vel bilene omtrent like store, men din veier vel endel mere! :lol:

å har man "sluromatic" så går jo ikke bilen bedre enn en standard familiebil!

anngående kappkjøring så syes jeg slikt skal fåregå på lukket område så du er velkommen til å møte opp på acr til våren,så skal vi vel se hvem sin bil som ruller fortest! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anngående størrelse så er vel bilene omtrent like store, men din veier vel endel mere! :lol:

anngående kappkjøring så syes jeg slikt skal fåregå på lukket område så du er velkommen til å møte opp på acr til våren,så skal vi vel se hvem sin bil som ruller fortest! :wink:

Så du syns 0-100 på ca 6 sekunder og automat er dårlig du? :lol:

Ja greit, når bilen er ferdig restaurert skal vi nok stille på bane!

Jeg skal btw på med manuell før bilen er ferdig........

Og det jeg mente med liten lekebil var ikke størrelsen for jeg er klar over at de faktisk er nesten samme størrelsen, men jeg snakke om kreftene :twisted:

Og til deg handicap-racer: Har kjørt litt med 745`n på vinterføre og den er suveren å legge ut brei i svingene! Stor og brutal bil!

Slipper like godt på asfalt som på snø 8)

(men med de felgene han har bake på de bildene der på vinterføre, det skal han bare glemme.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det jeg mente med liten lekebil var ikke størrelsen for jeg er klar over at de faktisk er nesten samme størrelsen, men jeg snakke om kreftene :twisted:

tja en orginalbil bruker vel minimum 6,9 sekunder(745) og jeg har ikke klaget på motoren dette er jo en knakende god motor er bare karroseriet og interiøret som jeg ikke liker!

er ikke bare motor det kommer ann på når det gjelder banekjøring!

men jeg har vel sikkert solgt denne bilen før du er færdig og rustsveise og lete el feil! :lol::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja en orginalbil bruker vel minimum 6,9 sekunder(745) og jeg har ikke klaget på motoren dette er jo en knakende god motor er bare karroseriet og interiøret som jeg ikke liker!

er ikke bare motor det kommer ann på når det gjelder banekjøring!

men jeg har vel sikkert solgt denne bilen før du er færdig og rustsveise og lete el feil! :lol::wink:

Du er heldig finner du så my som ei ripe eller rust annet enn på hjulbuene bak på bilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er godt folk har forskjelige meninger!! E23 er så rar at enten liker du den, eller så liker du den ikke i det hele tatt!!

Skjønner deg å marius, før syns jeg dem var direkte stygge, men når jeg har sett masse på den og har sitti på i kjørekomforten så liker jeg den mer å mer;)

tar jo litt ekstra i av og til da,er morro å erte e23 gjengen litt :)

neida man må kjøre den bilen man selv liker og liker man e23 så respekterer jeg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...