Gå til innhold

Brutter`n sin E23 735i!

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min veier 1600 kg med 100kg mann i og 17" reservehjul!

synes ikke det er så ille!

:lol:

Du klarer kanskje å holde følge med en orginal E23 728i, men at du sier jeg skal komme å kjøre på bane mot deg i en lett trimma 745 på bane til sommeren for å se hvem som kjører fortest og ler av det er ikke akkurat klokt sagt..

Den som ler sist ler best!

Sorry at jeg som E23-entusiast ikke liker deg og bilen din :wink:

(btw: Mitt navn er også Marius)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E23 er riktignok ikke som E30 i svingene, men den er brutal av seg..

Og 5`ern er faktisk nesten samme lengde og bredde, så ikke undervurder en 7`er folkens!

Og husk folkens: De som virkelig er entusiaster er de som eier de sjeldneste bilene, ikke alle de nyeste bilene det kryr av på markedet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E23 er riktignok ikke som E30 i svingene, men den er brutal av seg..

Og 5`ern er faktisk nesten samme lengde og bredde, så ikke undervurder en 7`er folkens!

mulig den nesten har samme lengde og bredde som en 5`er.. men vil tro at 5`erns understell er en smule bedre en e23`ens som ble utviklet på 70-tallet. personlig tror jeg e23`n ville blitt liggende laaaaaaangt etter omså den hadde 600hk og 5`ern(e39) 150hk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svingegenskapene på E23 er nok dessverre ikke bra. Med bilstein rundt hele blir det jo bedre, men det er uansett en komfortmaskin, ikke en racerbil.. Eneste den er god på er rett frem :)

Ja, er det jeg skal frem til.

Men de er likevel i stand til å kjøre fra diverse diverse..

Kan jo nevne at da jeg hadde prøveskilt på 745`n og kjørte utover litt svingete landeveier kom det en E30 325i bak meg som ville forbi meg, så hisset på meg ett lite løp og han hadde ikke nubsjangs om å holde følge.. Selv ikke om det var svinger, han lå langt bak!

Han nådde meg ikke igjen før jeg var nede i lovlig fart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...