Gå til innhold

Ukas fangst.... :) (Endel bilder)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Uff.. Den grønne såg ut som ei spyklyse etter ein heftig laurdagskveld! Og den røde ville eg aldri hatt, er jo ikkje baksete i den, kor skal du gjere av babsene?

Ja, eg er GRØNN av misunelse! Feite biler!

Så du har to stk m3-er no? Kan eg låne den eine? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff.. Den grønne såg ut som ei spyklyse etter ein heftig laurdagskveld! Og den røde ville eg aldri hatt, er jo ikkje baksete i den, kor skal du gjere av babsene?

Ja, eg er GRØNN av misunelse! Feite biler!

Så du har to stk m3-er no? Kan eg låne den eine? :P

To nei.. Har da bare en.. Og en 316 med m5 motor.. :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått mAZE 8) . Regner med å se deg utstillt med M3'n og sidelengs i alle svinger med "316" på div. treff til sommeren :P .

Ja det kan du nok regne med.. M3'n kommer nok kun til å stå til pynt, og 316 kommer jeg kun til å herje med. :D (Som sagt så er søskenbarnet mitt litt medeier i den da.. Så vi må bytte på litt på kjøringa.. Til gjengjeld stiller han med diger buss med telt som vi rigger i vinter. :) )

Og 316'n skal gjennom en stor makeover i vinter.. :) Så en prosjekttråd kommer.. hehe.

Og til dere andre: Takker.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! M3'en ser jo ut som ny og med den "316" på tunet blir det sikkert ikke noe mindre banetreff framover.. hehe..

Trodde ikke du skulle slå så hardt på stortromma da du ble kvitt compacten :) Jævlig bra Stian. Muligheter for at jeg kan sitte på en tur på gatebil/ccn til sommeren eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lien:

Ikke umulig med en liten plass til deg. Men ettersom jeg har den sammen med en, så vil jeg tro vi kun bytter på oss imellom.. Men vi får se.

Heldigvis var det jeg som endte opp med å ha den i garasjen, så da har jeg to stykk rundt meg.. Sover godt om natten da ja. :D hehe

M3'n er veldig fin ja. Strøken innvendig, og så og si strøken utvendig. Litt steinsprut og litt rust i motorrommet. Men dette skal fikset iløpet av vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...