Dr_S Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Jævlig fin den grønne! Grattis! Men ville ha tatt vekk sorte stripen på baklyktene, ellers fet M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Jævlig fin den grønne! Grattis! Men ville ha tatt vekk sorte stripen på baklyktene, ellers fet M3! Takker.. Skal bytte ut baklampene med sorte, og blinklysene foran skal også byttes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 håper du har holdt av plass til meg og? grattis! hadde ikke regnet med 2 nye biler etter den andre! Som jeg har sagt til de andre, kan vel muligens få skviset inn litt plass, men renger med søskenbarnet mitt vil være med når jeg kjører, og omvendt. Nei, regnet ikke med det skulle bli 2 så fort etter hverandre. Men, ble nå engang slik... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå