Gå til innhold

93 m5 kompressor(500hk])..........SOLGT...........


m50turbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei men ka skal han skriv her for da? bare for og få fram at bilen var stygg?

så da må han tåle litt tilbake også.

og min mening er jo seff at m5"en er mange klasser over den slappe audien hans uansett.

så skal han slenge dritt kan han vell gjør det på et audi forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg liker bilen godt jeg og.kompressoren var så stor at det måtte litt hull til i fronten ;)

så det er nok mye og hente her.grunden til at det ikke er hentet ut mer hk er for at selger vil ha en bil som man kan bruke når han vil uten for mye prob.men med litt datasprut og div så spretter nok tallene opp en del tenker meg.

han kan sikkert ta imot innbytte også.men da en lavere pris da seff og litt imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er ombygd.så alt er m5 på den.

og det er ikke datasprut på den..er vell bare hjernen som er modda.

ifølge selger er det smidde stempel og:)

Må vel nesten ha smidde stempel hvis man ska ha Turbo/G-lader!? heh. ellers må man vel klyve motoren etter et par runder i Gata :) Blir jo litt varmeutvikling såe!? hehe,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om den har 500 hk. Den forsikres som en vanlig M5.

-hm, okey originalt har jo m5 rundt 290 HK(!?) Er man ikke pliktig til å nevne t f.sikring selskap at man har noen hundre HK mer?!

Hehe, men d gribbene ikke vet har de jo ikke vondt av da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dette var intresangt..:) dette hadde vore noe for meg..:) har jeg fått med meg rett hær? den er gokjent ombygd til m5? men ikke godkjent med kompressor? er han villig på å diskutere litt pris da? er jo igrunn helvette domt å kjøpe en slik bil nå da å ikke kunne bruke den før til vinteren..:( hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde nå det va ca 340 i dem 3.8 litran æ da men..vertfall ikke 290..da har du røyka ja tru æ

Har ikke røyka nåkka som helst.. var usikker på antall HK du la kanskje ikke merke til at jeg skrev (!?) bak HK? men, uansett bra at u retter på feil.. Hm, hva står biln reg. som i vognkort?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...