Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg vet den 330 motoren høres helt konge ut, regner med jeg kan selge den 330 motoren engang for en god slump penger når 2,2n skal inn igjen ved ett eventuellt salg.

Skrevet

Jeg ville vel kanskje gått for den "billige" løsningen og fått denne godkjent.

I begge tilfeller: Ikke slurv med bremsene, så husk å sette av penger til det også! Skikkelige bremser er dyrt!

Skrevet

hvis du leser litt nøye så er 140000 inkludert arbeid, m3 bremser og bakaksel, å betale penger til staten er uaktuelt uansett hva jeg kommer til å velge.

Skrevet

Siden økonomien, avgifter, godkjenning og andre bagateller tilsynelatende ikke spiller noen rolle så hadde jeg nesten uten tvil valgt 500hK!!!

Har prøvd det i et par andre biler og i en E46 så er det jo bare nødt til å være helt rått \:D/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...