Riefarn Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 siden du spør andre har du tydeligvis mulighet til å betale for de begge.. så jeg hadde gått for 330 motoren hadde vært heeeelt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ja jeg vet den 330 motoren høres helt konge ut, regner med jeg kan selge den 330 motoren engang for en god slump penger når 2,2n skal inn igjen ved ett eventuellt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg ville vel kanskje gått for den "billige" løsningen og fått denne godkjent. I begge tilfeller: Ikke slurv med bremsene, så husk å sette av penger til det også! Skikkelige bremser er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 hvis du leser litt nøye så er 140000 inkludert arbeid, m3 bremser og bakaksel, å betale penger til staten er uaktuelt uansett hva jeg kommer til å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hmm, gikk kanskje litt fort der ja... Rått blir det jo uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ":2uh707lr]hmm, gikk kanskje litt fort der ja...Rått blir det jo uansett. Hehe gjør det samme av og til selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Siden økonomien, avgifter, godkjenning og andre bagateller tilsynelatende ikke spiller noen rolle så hadde jeg nesten uten tvil valgt 500hK!!! Har prøvd det i et par andre biler og i en E46 så er det jo bare nødt til å være helt rått \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Da var ny bil kjøpt... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 280&page=2 Nøyer meg kun med det nye kompressorkitet til ESS da denne bilen ble forholdsvis dyr. Bilen skal senkes 30/20 og får e46 M3 speil, etter det er bilen perfekt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Kjempepen bil, og med ESS blir den rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå