Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KNALL!! Gratulerer mer ny bil!! Alltid gøy med ny bil :D Man blir som en liten unge på julaften :lol: Kom med bilder!! :D

Skrevet

Gratulerer med bil. Hadde jeg hatt en "gammel" E39 hadde jeg kjørt på med face-lift lys og lakkerte lister samt nye tåkelys slik at den ser ut som en 2001 mod. E39 så bra ut da den kom, men ble perfeksjonert med faceliften, og det er da den er finest. Efter min mening i alle fall.

Skrevet

*kremt* Det KAN også være en E34, gutter ;)

De E34-ene som kom med den deilige brede grillen er sååå nydelige (7-seriefronten, altså). Kom vel fra 1994 til 1996?

(men ja, er nok en E39 det er snakk om)

Skrevet

De E34-ene som kom med den deilige brede grillen er sååå nydelige (7-seriefronten, altså). Kom vel fra 1994 til 1996?

Det er vel strengt tatt faceliftfronten. Og V8 om jeg ikke tar helt feil. (Dette kan vel noen med E34 svare korrekt på)

Men jeg skal ikke ødelegge denne tråden med E34 snakk.

--

Kom med bilder :D

Kjøp faceliftlykter framme og bak, den "store" kromgrillen (mener jeg har sett denne omtalt som M5 grill), senking og store, brede felger. Da er du i boks, og har etter mitt syn en perfekt E39!

Skrevet

Grattis med ny nr 2 bil. Auda mannen har tatt til vettet og kjøpt BMW :lol: Du får la madammen kjøre A6'en nå da.

Skal vi opp å hente den på fredag, eller hva blir det til ?

Skrevet

:D

Ikke senk eller for store felger. Bor på kjerrevei, så høyde er fint. Blir max 17" felger, men hvordan dim kan jeg ha på disse? 225/45/17?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...