Stian Børresen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har noen av dere et bilde av denne felgen montert på en e36, helst cab? Har veldig lyst å se hva jeg har i vente når disse skal på bilen sammen med mfront og rieger hekk.. Felgen er forøvrig 8x17". Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Regner egentlig med dette er 18", men: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Litt på avstand, dette er 17" i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 8x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 takk takk:) det der så jo ikke så værst ut egentlig:) Blir sikkert bra med det som skal bestilles og monteres på bilen:) Håper alt blir så bra som jeg håper det blir, må også få bytta ut de orginale skinnstolene med sportskinn framme. er også noen ønsker ang motorbytte men kan ikke få i pose og sekk med en gang:P tenkte hvertfall på en 2.8l med ombygging til manuell gir. og gjøre litt mods på motoren som nye kammer, 2.5 innsug og litt sånt. Får se hvordan det blir når alt er påmontert:) skal jo kjøre sakte med cab'n nede å se på damene, ikke kjøre så fort at du ikke ser dem når du passerer dem:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jonte har disse på sin E36 325iA Cabriolet. Tar seg forøvrig meget godt ut i 18" som han har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 8" x 18" (bilen er foresten til salgs for høyeste bud!!) 94 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 kan ikke ha 18" her jeg bor, er for dårlige veier:( men har du sett, han har samma frontlykter som meg også de så jo slettes ikke værst ut de heller når jeg får se de på en annen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå