Kjennern Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Hey. Har en Original Shark-fin antenne for E46. Den er ikke lakkert. Har pakning og dobbelsidig tape til den. Alt originalt. Ink kabel. Selges fordi den ikka passa Hadde en sur original antenne i veien som ikke ble helt dekte over...... Men passer alle modeller om man ikke har mobil antenne på taket. Gi bud!
Kjennern Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 notert, men da tror jeg at jeg beholder den altså.
Kjennern Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Kosta meg en del mer enn 100. Da kan jeg like godt bare gi den bort, og det gidder jeg ikke. Skal ha minimun 650,- for den og da får kjøper betale porto!
Padi Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hey.Har en Original Shark-fin antenne for E46. Den er ikke lakkert. Har pakning og dobbelsidig tape til den. Alt originalt. Ink kabel. Selges fordi den ikka passa Hadde en sur original antenne i veien som ikke ble helt dekte over...... Men passer alle modeller om man ikke har mobil antenne på taket. Gi bud! Hmmm er intressert,men passer ikke.... Ka mener du, ble ikke hullet etter den gamle dekket over av den nye.Hvor stor var den orginale antennen du hadde da... Jeg har en 320 DAT Touring med navi,tlf osv, men den antennen som jeg har er en liten som sitter på taket ikke mere en max 10 cm høy. Jeg har lyst og skifte ut denne med en shark fin antenne.Vil din antenne passe min bil er jeg intressert. Det er vel bare mobilen (GSM) som går gjennom den lille antennen jeg har på taket,for det er vell en egen antenne til navien og antennen til FM er i bakruten. Hvet du om dette stemmer... Som det står i overskriften så har denne atennen din GSM Mobil... Bilde hadde også vært fint...
Kjennern Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Den ser slik ut, uten lakk fargen da. Kabelen går ut nederst til venstre om du ser bilen bak fra. Så når det er montert original antenne på tak så står den litt for langt frem slik at hai finne antenna ikke dekker over Antenna er helt flat under, jeg har alt som trengs for å feste den. Hadde den gjort det hadde jeg ikke solgt den hehe. Edit: er kun GSM som er på taket ja, fm er i bakrute og GPS er foran om jeg ikke tar feil...correct me if i'm wrong.
Padi Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 Hvor lang og bred og høy er denne antennen...
Crapiola Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Vist du ennå har den,kan du ringe meg på 90081866,så blir vi sikkert enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå