Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du dyser fra m20b25en? Må være Bosch..

det er mulig jeg kan skaffe. nå er den bilen på gjervang bilskade i og med den ble stjålet opprinnelig- på bilhenger faktisk, naboene er så vandt til at jeg skrur bil om natten og det står jo en bil henger i gården så...

litt OT men alikevell. skal atnageligvis kjøpe bilen og selge den i deler, så vet ikke om det er bosh. men antar det siden det er det som er orginalt?

Skrevet
Har du dyser fra m20b25en? Må være Bosch..

det er mulig jeg kan skaffe. nå er den bilen på gjervang bilskade i og med den ble stjålet opprinnelig- på bilhenger faktisk, naboene er så vandt til at jeg skrur bil om natten og det står jo en bil henger i gården så...

litt OT men alikevell. skal atnageligvis kjøpe bilen og selge den i deler, så vet ikke om det er bosh. men antar det siden det er det som er orginalt?

Nja, det trenger ikke være Bosch, kan være Lucas også. Den letteste måten å se det på er at Bosch-dysene har blå topp.

Skrevet

Høm, u har ikke bensinpumpe? Jeg trenger forøvrig koffertlokk også. Linselys hørtes meget interessant ut. Gi meg et veldig godt tilbud på dette :) Synes synd på BMW`n min som bare står i garasjen :( fortjener bedre enn det ;D

Skrevet
Høm, u har ikke bensinpumpe? Jeg trenger forøvrig koffertlokk også. Linselys hørtes meget interessant ut. Gi meg et veldig godt tilbud på dette :) Synes synd på BMW`n min som bare står i garasjen :( fortjener bedre enn det ;D

Har bensinpumpe jo. Kofferlokk har jeg i rødt:P

linselyktene er solgt desverre

600 for bensinpumpe og koffertlokk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...