Bimmerhansen Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 hei min 320 e30 går ujevnt når den kaldstartes?? hvorfor? farlig? det er også mye hvit eksos... noen som vet noe
Evopower Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 det er vel en tomgangsregulator på din motor som kan sjekkes, eller kaldstartdysen. det er ikke farlig, og det skjer jo ikke annet enn at den går litt ujevnt på tomgang da den er kald. Det med at du har hvit eksos er vel heller ikke så farlig, hvis den er blå er det farligere. Men sjekk om oljen er litt hvit (gåen toppakning)
Chriso Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Tung gange, eller tung tomgang? (Puh! Prøv å si det fort 10 ganger) Måtte bare...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 hehe---probemer med att den går opp og ned i turtall når den er kald..
Mr_Sunde Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Ujevn tomgang kan vere LMM, Lambda eller Tomgangsregulator. Sikkert andre ting som kan påvirke dette, men det er det jeg ville sjekket først.
espenwang Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 jeg har samme problem, men når den er varm.. varierer mellom 600 - 900rpm.. har enda ikke funnet problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå