haakon Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 har kjøpt 5 svarte plasthetter til hengerfestet på ett år og kjører fortsatt uten............................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Skal tro om noen får stukket hull i dekkene sine hvis monterer slike ventilhetter med lås. Forunder meg ikke om noen blir forbanna når de skal bøffe dem, og stikker hull på dekket i frustrasjonen av at hettene er låst fast.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Skal tro om noen får stukket hull i dekkene sine hvis monterer slike ventilhetter med lås. Forunder meg ikke om noen blir forbanna når de skal bøffe dem, og stikker hull på dekket i frustrasjonen av at hettene er låst fast.... Ja det skulle ikke forbause meg om de hadde gjort. Er ingen grenser for frekkhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Funker det å dra til det du makter og vinner når du skrur fast hettene mon tro? Disse jævlungene kan da umulige være så sterke i klypa E-36 328 som trener og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har uansett funnet løsningen, Alpinafelger, med luftpåfylling under senterkoppen Men de hadde vel brudt den opp også, og stjålet plasthettene på ventilene bare for søren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Da hadde de tatt senterkoppene også vel Nei, kommer du nord for Nærbø må du passe på at folk ikkje stjeler det hvite i øynene på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Da hadde de tatt senterkoppene også vel Nei, kommer du nord for Nærbø må du passe på at folk ikkje stjeler det hvite i øynene på deg Ja det er ikke tull en gang. Virker som det er nok en grunn til å ligge unna byene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Lenge leve bygdenorge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Jeg vet sannelig ikke om jeg hadde klart å holde meg i skinnet om jeg hadde sett noen slike unger prøve seg på mine ventilhetter. Jeg har jo originale BBS-hetter, og har tenkt til å ha dem også. Ja, jeg vet at det ikke akkurat er god folkeskikk å ta folk som er mindre enn seg, men de har tydeligvis misforstått noe vesentlig i oppveksten.. Jeg hadde IHVERTFALL tatt dem med meg og kjørt dem hjem til foreldrene sine, og fortalt stor og liten hvor landet ligger. Hvis ikke de ikke ville fortelle hvor dem bodde, så hadde jeg kjørt dem til politistasjonen (og evt sagt at dem hadde gjort ENDA mer skade (enn det som kanskje hadde skjedd), slik at politiet virkelige holdt dem der til foreldrene kom og hentet dem). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg vet sannelig ikke om jeg hadde klart å holde meg i skinnet om jeg hadde sett noen slike unger prøve seg på mine ventilhetter. Jeg har jo originale BBS-hetter, og har tenkt til å ha dem også.Ja, jeg vet at det ikke akkurat er god folkeskikk å ta folk som er mindre enn seg, men de har tydeligvis misforstått noe vesentlig i oppveksten.. Jeg hadde IHVERTFALL tatt dem med meg og kjørt dem hjem til foreldrene sine, og fortalt stor og liten hvor landet ligger. Hvis ikke de ikke ville fortelle hvor dem bodde, så hadde jeg kjørt dem til politistasjonen (og evt sagt at dem hadde gjort ENDA mer skade (enn det som kanskje hadde skjedd), slik at politiet virkelige holdt dem der til foreldrene kom og hentet dem). Kunne ikke blitt mer enig. Hadde nok gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Velkommen til klubben!Ser du bor i Stavanger du og ja. Store trenden her i byn blant ungene er visst å samle på dem. Farger og alu er visst det "tøffeste". Skulle gjerne tatt de j**** drittungene som har vært på felgene mine. Jøss.. opplevde akkurat det samme i Stavanger jeg også, bodde på Våland en stund for noen år siden, og lånte Voyageren til foreldrene mine, så den stod parkert ute i gata. Kom ut til bøyd antenne og forsvunne blanke ventilhetter.. Pa min jakt etter selve ventilene i alu kom jeg over en litt fiffig sak..Ventilhetter med laas... http://www.brazilshopping.com/store/valvecaps.html Faren med slikt er at det ender med hærverk i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Veldig synd når slikt skjer. Når man synker så lavt så er man rett og slett en taper. Jeg jobbet på Biltema før, og der selger de slike hetter, var stadig vekk små unger der og kjøpte til syklene sine. Etterhvert så finner de vell ut at de kan stjele dem fra biler her også. Hadde jeg tatt noen på fersken med å gjøre noe sånt på min bil så hadde jeg smelt dem i bakken å spunnet på pungen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Er jo litt spenning for små unger å ikkje bli tatt når ein drive på med sånt... Kan jo kanskje prøve med å sette inn annonse i lokalavisa... Ventilhetter kjøpes... Desto flere desto mer betaler jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Lenge leve bygdenorge vett ivertfall hvor jeg ikke skal nå når lappen er på plass (selv om vi egentlig viste dette ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Er jo litt spenning for små unger å ikkje bli tatt når ein drive på med sånt... Kan jo kanskje prøve med å sette inn annonse i lokalavisa... Ventilhetter kjøpes... Desto flere desto mer betaler jeg!!! Hadde vært utrolig artig å gjort...problemet er bare at personene som er i besittelse av de stjålne ventilhettene mest sannsynlig ikke har evner til å lese en avis, hvis de i det hele tatt vet hva en avis er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå