Gå til innhold

At det søren ikke går ann å ha noe i fred!!!!

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss.."morsomt" å lese denne tråden! Trodde det bare var en tilfeldighet, men er jo en organisert liga ute å går...

Mista for litt siden to av mine blåe alu ventilhetter. De to andre satt så hardt at jeg måtte frem med fastnøkkel for å få dem av.

Tok av de andre blå, og satte på svarte. Nå er to av de svarte borte også. Jeg kjøper nye ventilhetter, og skrur til med fastnøkkel :wink:

Benger: kom akkurat til og tenke på noe. Eksen min som bor på jessheim har en lillebror i sin beste "ventilhette-alder" Og jeg snakket med han for sommerferien ang dette, etter at mine ventilhetter ble borte. Overraskende svar.. De brukte det på sykler osv ja.

Såpass ja! Har lagt merke til noen ventilhette-aldrende på sykkel, som har sykla rundt på parkeringsplassen på skolen der bilen min med mange andre pleier å stå parkert. Men tenkte ikke noe over det akkurat da. Nesten litt komisk, ordentlige råtasser. Men den dagen jeg har en stor bulk på døra etter et sykkelstyre e.l.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen i klubben ja.... Har blitt borte noen blanke hetter på bilen min og, var på biltema og kjøpte nye, 20kr... Er ikke snakk om mye penger, men blir skikkelig forbannet der og da :twisted:

pass deg for biltema alu hetter! de setter seg fast i ventilen. du får de faen ikke av igjen, må bytte ventil.

men smør fett eller olje e.l. på gjengene og problemet er løst :)

er dekksgutt på et dekkverksted, standar hvert år man skal sette på sommerhjul er at folk ikke får fyllt luft fordi hetta sitter fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.."morsomt" å lese denne tråden! Trodde det bare var en tilfeldighet, men er jo en organisert liga ute å går...

Mista for litt siden to av mine blåe alu ventilhetter. De to andre satt så hardt at jeg måtte frem med fastnøkkel for å få dem av.

Tok av de andre blå, og satte på svarte. Nå er to av de svarte borte også. Jeg kjøper nye ventilhetter, og skrur til med fastnøkkel :wink:

Benger: kom akkurat til og tenke på noe. Eksen min som bor på jessheim har en lillebror i sin beste "ventilhette-alder" Og jeg snakket med han for sommerferien ang dette, etter at mine ventilhetter ble borte. Overraskende svar.. De brukte det på sykler osv ja.

Tok du og slo ut fortenna hans med skiftenøkkel da, slik som en her foreslo...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben ja.... Har blitt borte noen blanke hetter på bilen min og, var på biltema og kjøpte nye, 20kr... Er ikke snakk om mye penger, men blir skikkelig forbannet der og da :twisted:

pass deg for biltema alu hetter! de setter seg fast i ventilen. du får de faen ikke av igjen, må bytte ventil.

men smør fett eller olje e.l. på gjengene og problemet er løst :)

er dekksgutt på et dekkverksted, standar hvert år man skal sette på sommerhjul er at folk ikke får fyllt luft fordi hetta sitter fast.

men da er jo poenget borte med å sette de fast sånn at ingen stjeler de... mann må vell velge enten eller da, eller de med lås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på pimp my ride der hun ene som hadde fått pimpet bilen sin faktisk skrudde av felgene og lot bilen stå på bukker.. hun bodde i den dårlige delen av LA som hun sa.

Naboen min på vormsund(!) våknet en morgen opp og fant golfen sin stående på fire bruskasser.

3 meter fra husveggen og soveromsvinduet der hun sov.

Maken til frekkhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli irriterende med slike drittunger ja :evil:

men hvis vi tenker oss om har nok de fleste av oss gjort lignende da vi var på deres alder :roll:

verre er det når folk ikke vokser fra det å stjele ting, da er det på tide med et lite rapp med balltre :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på pimp my ride der hun ene som hadde fått pimpet bilen sin faktisk skrudde av felgene og lot bilen stå på bukker.. hun bodde i den dårlige delen av LA som hun sa.

Naboen min på vormsund(!) våknet en morgen opp og fant golfen sin stående på fire bruskasser.

Maken til frekkhet...

Opplevd det samme med e30`n jeg hadde..

Sto på 4 leca blokker..

Ser du er fra Vormsund..

Fenstad her.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken til frekkhet...

Opplevd det samme med e30`n jeg hadde..

Sto på 4 leca blokker..

Ser du er fra Vormsund..

Fenstad her.. Hehe

For noen år siden våknet familien opp til bil uten hjul. Bilen stod igjen på 4 leca blokker. Det skremmende er at vi hadde 2 polarhunder som ikke ga fra seg et pip. -Hundegården er 10 meter fra innkjørselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...