Gå til innhold

Varmeapparat


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

har også på min 98 mod 318i E36 et "dårlig" varmeapparat, jeg har klimaanlegg autoclimatic eller hva pokker det er alt heter, men min gammle Golf 93 modell ble mye fortere varm og hadde mye bedre trykk i apparatet enn det er i den "nye" bilen min, hva kan jeg sjekke\gjøre for å forbedre dette , få lufta fortere varm og samtidig mere trykk i lufta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et lite kulde problem.. I går så hadde jeg vært ute og kjørt en tur og alt var i skjønneste orden, men så dro jeg inn i et par timer og da jeg skulle ut igjen så virket ikke varmeapparatet (ikke spesielt arti i -10)

Da jeg hadde kjørt en liten stund så plutselig virket det igjen..

Er det noe fare for at det har fryst fast??

Lurer fortsatt på dette, noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite kulde problem.. I går så hadde jeg vært ute og kjørt en tur og alt var i skjønneste orden, men så dro jeg inn i et par timer og da jeg skulle ut igjen så virket ikke varmeapparatet (ikke spesielt arti i -10)

Da jeg hadde kjørt en liten stund så plutselig virket det igjen..

Er det noe fare for at det har fryst fast??

Lurer fortsatt på dette, noen som har peiling?

Er det noen som kan hjelpe meg? det skjedde i går igjen: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en elektrisk kontaktfeil. Ved kulde "krymper" ledninger/koblinger litt og bryter kretsen . Har hatt dette som problem på en ny VW en gang. Hver gang bilen ble satt inn på verksted virket det elektriske i romtemperatur men ikke ute i kulda..

Til de som klager på varmen i E36, har dere byttet pollenfilter? Er det tett blåser det omtrent ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også på min 98 mod 318i E36 et "dårlig" varmeapparat, jeg har klimaanlegg autoclimatic eller hva pokker det er alt heter, men min gammle Golf 93 modell ble mye fortere varm og hadde mye bedre trykk i apparatet enn det er i den "nye" bilen min, hva kan jeg sjekke\gjøre for å forbedre dette , få lufta fortere varm og samtidig mere trykk i lufta ?

Bytt pollenfilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problemet her! blåser godt men spytter ut en lunken varme som ikke er god, om bilen står på tomgang blir det omtrent ikke noe varme i det hele tatt ? samme tips til denne saken ? fylle på med væske og avlufte ? tror ikke det har blitt fylt på på nærmere 2 år, burde man bytte eller holder det å fylle på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her gitt, lufteskruen sitter for øvrig på toppen av radiatoren/beholderen til kjølevæsken og det står antakelig "entlüftung" på den. Er vel så enkelt som å la motoren gå og så skru den ut litt, pipler det litt bobler og litt sånt noe så får du ut luft fra kjølesystemet. Skal gjøre dette på min imorgen, bare kald luft hos meg og:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...