Gå til innhold

Koble PC til spilleren


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å koble den bærbare PC-en min til anlegget i bilen, men da jeg hadde koblet den bærbare til spilleren med en overgang fra "pioneerpluggen" til phono, kom det ikke lyd. Sjekka i manualen på pioneer.no og forstod det slik at det bare var enheter som spilleren kunne styre som kunne kobles til. Noen som vet hvordan jeg kan få koblet slik at det virker? Hadde vært greit å gått gjennom spilleren, med tanke på justering av volum. Jeg har en pioneer deh-p3600mp spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det tenkte jeg også, men det virka ikke. Kommer kanskje til å kjøpe ny spiller der det er mulig å koble til, men økonomien har nok å ta seg av i tillegg til at spilleren fungerer helt fint og det er bare på langtur det er aktuelt å bruke PC-en i bilen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det som mr.stream sier, du må ha en aux kabel, har selv pioner spiller og slik kabel, da jeg har dvd spiller som gir lyd inn til pioneren via den.. men du vil få en drit dårlig lyd når du kopler pc via spilleren.. pc skulle hatt lavnivå ut.. det er noe eg savner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik kabel, men uten den boksen på. Kostet fillen meg nesten 500,-. Visste ikke om den aux-funksjons-greia. Skal prøve det. Veit at lyden i en pc ikke er verdens beste, men den duger. Greit å se film og slik for de som sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...