E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Noen som vet hva som må til for at jeg skal slippe å skru av lysene etter jeg har skrudd av tenningen, med andre ord lysbryteren kan stå "på" hele tiden, dette er en E46
mhane Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Ta en tur innom et BMW verksted og få de til å programere det slik at du har automatiske kjørelys. Eller har jeg missforstått spørsmålet ? På min gamle 530d så fikk jeg dette fjernet slik at jeg hadde muligheten til å slå av lysene mens bilen gikk. Dette tok 2 minutter.
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Var det jeg regnet med at jeg måtte til forhandler.
mhane Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Ja og de kommer helt sikkert til å ta betalt for minst en halv time
Saltkjelen Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 På min bil er det slik at første hakk til høyre er AE, et hakk til er Xenon og et hakk til er automatisk kjørelys. Jeg var ikke klar over at det var slik og Autozentrum skulle ikke ha noe for å "gi" meg automatiske kjørelys..
mhane Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 JA slik er det å kjøre E60.. HAdde jeg bare hatt penger til en rå dieselutgave...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Trenger ikke nødvendighvis ha den kraftigste dieselutgaven, da en 520d LE i og for seg er kraftig nok og blir ansett som det beste kjøpet rundt rimelige dieselvarianter. Jeg bommet litt på forklaringen min, men jeg satser på å ha rettet det opp på dette bildet..
Gunnar Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Nå har du en litt nyere E46 enn fattern, men på hans tyskimporterte E46 var det ihvertfall nødvendig å svinge innom noen med skikkelig BMW-diagnose. Han var egentlig der for å få aktivert kjørecomputer, men ble samtidig spurt om han ville ha inn div. andre funksjoner, så da kom kjørelyset også på plass.
Hakon Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 jeg ser du har klemt inn den knappen du også, TAS... det skjede første dagen jeg hadde bilen... kom borti med kneet.. heh
Ca///e Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Å? Skal ikke den knappen være så langt inn? Må innrømme at jeg reagerte på at den var langt inne da vi så på en slik forleden, men tenkte kanskje at det skulle være sånn....
Hakon Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 nei, det skal ikke være slik... bare nok en billig knapp fra BMW Trekker man i den smetter den på plass...
Ca///e Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Det er ikke slik at man kan risikere å dra den helt ut slik at det ikke går ann å få den på plass igjen? Heller ha den slik enn å ødelegge mer...
Hakon Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 den du har bilde av... bare å dra i vei, Calle... gjør det hver gang jeg kommer borti den... går helt greit det... skulle nesten tro det var meningen... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå