snurresprett Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 eg fant ut at denne gangen kjøper eg liksågodt lokalt, billigste eg har funnet Continental Vinterviking 2 pigg på nett er ca 1000 lappen og så kommer omlegging i tilleg.. Henter meg nye dekk i morgen til 1175 per dekk ferdig på bil, med den lille differansen så orker eg ikke å stresse for å spare 3-400;) til trådstarter så vil eg anbefale å kjøpe vinterdekk av de som ligger i toppklassen, de du betaler ekstra er verdt det:) spar heller på sommerdekk om du må spare en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 til trådstarter så vil eg anbefale å kjøpe vinterdekk av de som ligger i toppklassen, de du betaler ekstra er verdt det:) spar heller på sommerdekk om du må spare en plass Helt enig! Nytter ikke med dårlige vinter dekk, er jo så utrolig mye enklere å komme fram med gode dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 hva med www.dekkonline.com jeg så på vinterdekk der til min, 225.45.17 var rett over 850 kr dekket, dette er et dekk merke som heter nankang og disse er piggfrie, jeg er godt fornøyd i allefall. også får du dekkene rett på døra så må du betale omlegging og slikt vedsiden av, et pris eksempel i din klasse, 185.65.R15 med samme dekk type som jeg har koster 480kr stk dekkene mine fikk jeg etter 3 dager Nankang oppfører seg fint på asfalt. Grepet på vei er blant de beste i testen og styrefølelsen er god. Da er det beste sagt. I testene på snø og is er grepet dårlig og testførerne opplever dekket som uforutsigbart. I snøslaps er det dårligst av alle og det støyer mye. Dette var test av Nankang Snow Winter SW-5, om det er samme type du har anar eg ikkje... Men at du er godt fornøydd med vinterdekk frå Nankang kan vel tyde på at du ikkje har fått prøvd dei ut på skikkeleg norsk vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Kjøp dekk som er produsert for nordiske forhold Prisen blir deretter men det er verdt de ekstra kronene ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 er enig med dere som sier at det lønner seg å legge i litt penger når en skal ha nye vinterdekk. ville gjort det samme hvis jeg var sikker på at jeg skulle beholde den bilen jeg har nå selv, men den ligger nå ute for salg... skal heller prioritere det på bmw`en jeg skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Sharif var billig, men ikke nå lenger! Nå drar folk dit uansett fordi de ikke vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 trenger noen nye vinterdekk. 185/65-15" eller noe i den duren, men er ikke så fysen på å betale mangfoldige tusen på det akkurat nå.så trenger tips til hvem som selger billige vinterdekk... holder til i skien Dra innom E-18 motorsenter, de er billige og konge på service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Sharif selger billigst i Norge, uten tvil Holder til i nye fine lokaler midt mellom Oslo-Gardermoen. Jeg betalte 4000 kr for 205/65 -15 Nokian Hakkapeliitta Rsi montert på bilen Kjempefornøyd!!!!!!! ///Paul han skulle ha 4600 av meg. megahjul skal ha 3900 inkl nye ventiler... bare så synd de ikke har fått inn dekka enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 kjøpte nye dekk på Johs Bjerke idag nokian rsi 225-40-18 , 8500 ferdig på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 hva med www.dekkonline.com jeg så på vinterdekk der til min, 225.45.17 var rett over 850 kr dekket, dette er et dekk merke som heter nankang og disse er piggfrie, jeg er godt fornøyd i allefall. også får du dekkene rett på døra så må du betale omlegging og slikt vedsiden av, et pris eksempel i din klasse, 185.65.R15 med samme dekk type som jeg har koster 480kr stk dekkene mine fikk jeg etter 3 dager Nankang oppfører seg fint på asfalt. Grepet på vei er blant de beste i testen og styrefølelsen er god. Da er det beste sagt. I testene på snø og is er grepet dårlig og testførerne opplever dekket som uforutsigbart. I snøslaps er det dårligst av alle og det støyer mye. Dette var test av Nankang Snow Winter SW-5, om det er samme type du har anar eg ikkje... Men at du er godt fornøydd med vinterdekk frå Nankang kan vel tyde på at du ikkje har fått prøvd dei ut på skikkeleg norsk vinterføre he he, ikke testet ut på skikkelig vinterføre, jeg bor på ål i hallingdal, her kom det 33cm snø over natta, så dem er testet på tørr asfalt, våt asfalt, snø, is og slapps. eneste jeg ikke var fornøyd med var egenskapene på slaps, men så er vell dekkene litt breie, og trur dette har mye av skylden. som sagt, jeg er meget godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 jeg kjører på 4år gamle blizzak med samme bredde som deg og det er slaps som er værst for disse dekkene også. ellers er det null problem. kjøper nye rsi i 205/65 på våren når det er salg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 dekkene mine heter sv-1 winter pluss, mulig disse er bedre en dem du nevner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå