[space] Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Dere med interesse og penger bør jo slå til. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 46&tot=105 Ikke ofte disse er til salgs. (jeg kjenner eller vet ikke noe om denne bilen, bare fant den tilfeldigvis på finn)
Gunnar Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Ufattelig nydelig bil! Ønsker meg en slik jeg.. Mangler bare at det er en CSi..
Tweety bimma Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 sikkert maaaange som er uenig men jeg liker ikke den bilen jeg altså.. Blir litt for gubbete liksom
Ole@Automote Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 En klassiker av en BMW men ikke noe for meg Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front
[space] Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 En klassiker av en BMW men ikke noe for meg Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front Kjøp den, test det ut og post masse bilder på internett. Om du ikke blir populær, blir du nok hvertfall mye omtalt! Topp det hele med en eller annen candyfarge
mAZE Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Jeg synes de der er utrolig flotte biler. (Men så begynner jeg vel å dra litt på årene jeg også så.. hehe) Skikkelig stilig skinn stoler baki da..
Ca///e Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Har ikke denne vært til salgs i lang lang tid? Den var til salgs i sommer også, type juni ca. Om det er en annen som selger den nå vet jeg ikke, men jeg synes dette var rart. Var også samme pris tidligere i år.
Ca///e Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Må nesten legge til at jeg hadde lett kjøpt den bilen om jeg hadde hatt midlene til det. Synes den er rålekker!
Ole@Automote Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 ":2i8otykj]En klassiker av en BMW men ikke noe for meg Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front Kjøp den, test det ut og post masse bilder på internett. Om du ikke blir populær, blir du nok hvertfall mye omtalt! Topp det hele med en eller annen candyfarge Det holder vel for enkelte att jeg har revet ut en helt orginal norsk kjøpt BMW m3 motor og solgt den til en som drev med bilcross En annen ting også m3 motoren hadde gått 130 000km
marius paulsen Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 har en kompis som har en sånn bil! drit rå! bilen hans har 3,5 liter med turbo,datasprut,18" felger,2 skikkelige sportstoler og alpina senke fjærer! osv osv
Tech9 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Absolutt lekre biler de der ja.. En klassiker av en BMW men ikke noe for meg Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front Større og mer moderne alufelger hadde nok jeg ville hatt på ja. Kanskje ikke så stort som 18", men en 17" BBS felg eller en felg med litt kant er nok ikke feil.
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Skjønner ikke helt greia, hadde valgt min egen bil i stedet for 5 av de der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå