Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En klassiker av en BMW men ikke noe for meg 8) Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front :lol:

Kjøp den, test det ut og post masse bilder på internett. Om du ikke blir populær, blir du nok hvertfall mye omtalt! :D

Topp det hele med en eller annen candyfarge :)

Skrevet

Jeg synes de der er utrolig flotte biler. (Men så begynner jeg vel å dra litt på årene jeg også så.. hehe)

Skikkelig stilig skinn stoler baki da..

Skrevet

Har ikke denne vært til salgs i lang lang tid? Den var til salgs i sommer også, type juni ca. Om det er en annen som selger den nå vet jeg ikke, men jeg synes dette var rart. Var også samme pris tidligere i år.

Skrevet
":2i8otykj]
En klassiker av en BMW men ikke noe for meg 8) Mon tro om den hadde blitt tøff med 18" alu og seidl front :lol:

Kjøp den, test det ut og post masse bilder på internett. Om du ikke blir populær, blir du nok hvertfall mye omtalt! :D

Topp det hele med en eller annen candyfarge :)

Det holder vel for enkelte att jeg har revet ut en helt orginal norsk kjøpt BMW m3 motor og solgt den til en som drev med bilcross :lol: En annen ting også m3 motoren hadde gått 130 000km 8)

Skrevet

Absolutt lekre biler de der ja.. :D

Større og mer moderne alufelger hadde nok jeg ville hatt på ja. Kanskje ikke så stort som 18", men en 17" BBS felg eller en felg med litt kant er nok ikke feil. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...