Gå til innhold

Getaway in Stockholm 7

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så nettop filmen... Ingenting å si på lyden i bilene nei :D

Var også kult at de hadde tatt med speedo'n når de kjørte m3 så du faktisk kunne se farten! De kjørte jo ganske kvast til tider!!

Synes også de hadde klart å få litt mer spenning denne gangen enn de siste 4-5 filmene der det nesten ikke har vert politi, bare grisekjøring!

Definitift en av de bedre GIS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns G.I.S. konseptet er litt oppbrukt.. Liker bedre Ghostrider- serien.. En meget gal mann.. Får nesten dødsangst bare av å se på :?:D

Må si meg litt enig, selv om Ghostrider begynner å bli litt oppbrukt det å. Det jeg egentlig prøver å si er at Ghostrider er mer underholdene enn G.I.S, men begge deler er "melket" godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig litt skuffet over denne filmen. Ja, råe biler, rå lyd, sinnsyk kjøring i gatene... men er det ikke det jeg har sett på de foregående 6 filmene også? Og som på så godt som alle av filmene; bonusmateriale er MYE bedre enn den getaway kjøringen. Konseptet virker oppbrukt. Det som bla hadde gjort det actionfylt er om de hadde turt å slippe politiet helt innpå seg, nesten så de blir fysisk busted. Da kan man snakke om action! Blir noen av de gutta der tatt og blir koplet opp mot Getaway filmene så tror jeg det vanker sinnsyke straffer, så slik sett skjønner jeg det jo. De la vel egentlig lista for høyt i første filmene. Vanskelig å lage en god runner-up. Mye av bonusmateriale finner man på Gatebil-filmen.

Har mer sansen for High Octane filmene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...