Kenny_ Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Er det samme CSL som de tester i GIS 5? bare bremsene på den koster jo 25000$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 så nettop filmen... Ingenting å si på lyden i bilene nei Var også kult at de hadde tatt med speedo'n når de kjørte m3 så du faktisk kunne se farten! De kjørte jo ganske kvast til tider!! Synes også de hadde klart å få litt mer spenning denne gangen enn de siste 4-5 filmene der det nesten ikke har vert politi, bare grisekjøring! Definitift en av de bedre GIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Lastet ned dvd'en i går å den er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 200km/t midt i st.holm sentrum. fullstendig idiotisk kjøring med tanke på andres liv. sett fra et annet synspunkt. oppbrukt konsept *whoho, kjøre fra hiace* fet kjøring, rå bil og rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 F... Så fort det går i tunnellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 lastet ned igår og så inatt! det var rå film da.. og for en lyd det var i spesielt m3`n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 V8ern i M5en overgår M3en med høye kneløft for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 V8ern i M5en overgår M3en med høye kneløft for min del. Helt enig! Den var overlegent RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Der er ihvertfall vi uenige Gunnar og Tech9..!! m3'n høres 10x råere ut på den filmen. Er liksom ikke noe lyd i m5'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 V8 høres ut som det går på lavt turtall i forhold,dog litt mer brutal.Men rekke 6 overgår v8 hver gang i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Syns G.I.S. konseptet er litt oppbrukt.. Liker bedre Ghostrider- serien.. En meget gal mann.. Får nesten dødsangst bare av å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Syns G.I.S. konseptet er litt oppbrukt.. Liker bedre Ghostrider- serien.. En meget gal mann.. Får nesten dødsangst bare av å se på Må si meg litt enig, selv om Ghostrider begynner å bli litt oppbrukt det å. Det jeg egentlig prøver å si er at Ghostrider er mer underholdene enn G.I.S, men begge deler er "melket" godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 En av de "bedre" G.I.S filmene, men er enig i at konseptet er litt oppbrukt. Rå biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg ble egentlig litt skuffet over denne filmen. Ja, råe biler, rå lyd, sinnsyk kjøring i gatene... men er det ikke det jeg har sett på de foregående 6 filmene også? Og som på så godt som alle av filmene; bonusmateriale er MYE bedre enn den getaway kjøringen. Konseptet virker oppbrukt. Det som bla hadde gjort det actionfylt er om de hadde turt å slippe politiet helt innpå seg, nesten så de blir fysisk busted. Da kan man snakke om action! Blir noen av de gutta der tatt og blir koplet opp mot Getaway filmene så tror jeg det vanker sinnsyke straffer, så slik sett skjønner jeg det jo. De la vel egentlig lista for høyt i første filmene. Vanskelig å lage en god runner-up. Mye av bonusmateriale finner man på Gatebil-filmen. Har mer sansen for High Octane filmene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Har mer sansen for High Octane filmene.. Fortell! Hva er det, å hvor får man lastet det ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå