alieu Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Hei. er på jakt etter en e46 323\328\330 coupe. men finner ingen jeg har lyst på her i norge. vurderer derfor import så jeg lurte på om det er noen som har erfaringer fra import? lønner det seg, hvordan er tyskimporterte biler i forhold til norske osv? fant denne som virker meget interessant: http://www.mobile.de/SIDlBAd9m8fKjj3Efz ... ctForm.y=6 kom gjerne med tilbakemeldinger på bilen kom på ca 265 000 totalt inn til norge. hvis det er noen som har eller vet om en strøken e46 coupe som er til salgs, si gjerne ifra! maks 300.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 En god venn importerte en 2001 728iA med det meste av utstyr og denne fikk han inn til Norge for ca 200 000kr. Du må huske på det at særlig forhandlere straffer deg fordi du har en Tyskimportert bil - eller for den saks skyld en Svenskimportert. Dette gjelder ved innbytte og Stenshagen ville straffe meg med over 30 000kr i innbytteprisen på en nyere bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Om du skal importere, så ville jeg kjappet meg om jeg var deg, grunnet de nye avgiftene som kommer 01.01.07. Er gjerne lurt å bruke en importør til det, mest pga kontaktnettverket og at du stiller tryggere om det skulle være noe. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Veldig greit å finne en bil du kan få trekt av momsen på der nede og. Det blir fort mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå