Andreas1 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 *** SOLGT *** Originalnyrer fra 2002 modell E39 til salgs. Hele og pene. Et ”must” for å få en gjennomført facelift. Selges Kr 500,- for begge Betaling COD ved henting/levering i Oslo. Forskuddsbetaling ved forsendelse (porto kommer i tillegg). Bilde rett forfra Bilde bakfra Høyre nyre Venstre nyre Før og etter facelift
torris Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Originalnyrer fra 2002 modell E39 til salgs.Hele og pene. Et ”must” for å få en gjennomført facelift. Selges Kr 500,- for begge Betaling COD ved henting/levering i Oslo. Forskuddsbetaling ved forsendelse (porto kommer i tillegg). Bilde rett forfra Bilde bakfrahttp://imageshack.us/ her Høyre nyre Venstre nyre Før og etter facelift
Andreas1 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 passer de rett på en e39 98 mod Hei Torris. De passer rett på bilen din (passer alle E39). Du må ta ut de nyrene du har ved å bruke rett skrutrekker e.l. mot klipsene på baksiden og presse dem løs. Skrutrekkeren settes imellom metallfalsen i grillen og rammen til nyren (ved klipsene) og presses mot klipsfeste. Når det er gjort er det bare å sette de her i hullene og klemme dem på plass. De vil da dekke ca en centimeter mer enn de du har idag (dekker enda litt mer i øvre/ytre hjørne). Jeg vil gjette på du bruker 20-30 minutter på hele operasjonen. .
Saltkjelen Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 passer de rett på en e39 98 mod De passer rett på og jeg tror nok ikke at du vil bruke så lang tid som Andreas skrev. Det er veldig enkelt å skifte - ikke noe man trenger å klø seg i hodet for. Jeg brukte 5-10 minutter å skifte ut på min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå