Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke bare prisen.. er da ingenting spesielt med denne bilen? 105 hk å beskrive bilen som M3.. jaja han kan nå få tro at han har en M3 stakkar.. den spruter sikkert skikkelig ifrå når han trår gassen i bunn.. haha.. reagerer ikke en gang!

Skrevet

For det første er nok ikke dette en 318i engang, siden den kun har 105hk, eller har han kanskje vært inne på forumet her og sett at jo lengere bilen ruller dess mindre hk blir det i den,hehehe :D

Er jo bra å skrive 318i m3, folk som ikke har peiling, tenker sikkert at det her må jeg se nærmere på, er jo m3 styling i det minste. Han må nok jekke seg et par hakk ja.. :lol:

Skrevet
For det første er nok ikke dette en 318i engang, siden den kun har 105hk, eller har han kanskje vært inne på forumet her og sett at jo lengere bilen ruller dess mindre hk blir det i den,hehehe :D

det står at han han har bytta motor kankje han har bytta til 316i motor :shock:

Skrevet

Er 318 motor han har bytta til, ikke 316! Bare skevet litt feil på antall Hk..

Hvis hele bilen hadde gått kun 170K så kanskje han kunne fått noe tilnærma den prisen han har satt

Skrevet
Mobbing er visst lov hvis man kan skjule seg bak et nick i et diskusjonsforum....

Ikke greit å få innpass her inne hvis man ikke kan "alt" om BMW.....

Enig, syntest dette er totalt unødvendig!!

Skrevet

da sier jeg meg enig med r.andersen og mortena! folk må få legge bilene sine til salgs uten å bli hengt ut her inne... greit at den annonsa virka litt snål, men dog!

jeg kan banne på at de som henger ut folk slik, før eller seinere gjør feil sjøl... kanskje en ide å tenke på at alle ikke er like flinke til alt?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...