BMW324TDa Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Siden eg har ett lite behov for å skille meg litt ut, uten å modde meg i hjel har eg lyst på gule hovedlyspærer. Både på E30'en (H3) og på firmabilen/Priamstaren. Dette selges jo ikkje lenger i Norge, så eg lurer på om det er noen sider eg kan bestile dette på og om noen har erfaringer med disse pærene og forhandlerene..
ehrnst Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 selges ikke disse i norge lenger? har gule på lokale statoilen her
Toro Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 men hvem i alle dager er det som vil ha GULE pærer nå til dags a?? hvis jeg møter en bil med gule lys nå så tenker jeg enten at det er en gammel utgått bil, eller en bil fra østeuropa. det er vel noen år siden det var pop i norge med gule lys vel
BMW324TDa Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Sikker på det? Har ikkje funnet her i min verden.... H3 de har da? Vet du merket?
ehrnst Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 ja, så det sist gang jeg var på jobb der. om de har H3 vet jeg ikke. merket er det statoil fører sikkert. svar eske med gul skrift så vidt jeg veit. eller osram edit: ringte ned hadde en h3 gul og en h4 gul. 100w
rolfi Skrevet November 24, 2006 Skrevet November 24, 2006 Gule lys er ikke lovlig i norge mer.. Ikke? § 28-4. Lysutstyr som bil skal ha (Bestemmelsene i denne paragraf gjelder ikke for kjøretøy som omfattes av § 28-1)FJERNLYS 1. Bil skal ha enten to eller fire lykter som gir hvitt eller gult fjernlys. NÆRLYS 2. Bil skal ha to lykter foran som gir hvitt eller gult nærlys. Fulgte linken fra vegvesen.no.
RWDF Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Gule lys kan være kult på rå 80-tallsbiler, særlig svarte E30 M3er.
Fredrik Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 gule lys er harry På E30 og de andre modellene med runde eksponerte hovedlys kan gule lys være ganske fint mener nå jeg...
Torbjørn H Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 gule lys er harry På E30 og de andre modellene med runde eksponerte hovedlys kan gule lys være ganske fint mener nå jeg... Det der er jo gule lamper, blir jo noe annet når han bare har gule pærer?
Mr.Plow Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Ser jo greit ut på E30 M3. På alt annet blir det vel harry? Selv på vanlig E30. Orker ikke tanken på hvordan f.eks. E36'n min hadde sett ut, det hadde nok ikke sett ut i måneskinn.
Øyvind81 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Gule lys er ikke lovlig i norge mer.. Ikke? § 28-4. Lysutstyr som bil skal ha (Bestemmelsene i denne paragraf gjelder ikke for kjøretøy som omfattes av § 28-1)FJERNLYS 1. Bil skal ha enten to eller fire lykter som gir hvitt eller gult fjernlys. NÆRLYS 2. Bil skal ha to lykter foran som gir hvitt eller gult nærlys. Fulgte linken fra vegvesen.no. Hmmm, mente jeg hørte det ett sted,. men kan ikke krangle på vegvesenet..l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå