Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en selco 14 fots båt jeg kunne tenke å bytte i en bmw 520/525, defekter ingen hindring, men ikke en ihjel rusta bil da

båten må renoveres noe, men d er ingenting som er ødelagt,men mangler vindskjerm, er noe sliten i lakken,seter bør kanskje byttes, motoren må monteres, d er en 60hk jonson motor.grunnen til bytte er at båten kommer ikke til å bli brukt, da min store interesse er biler det følger med en ureg båthenger også. bilder har jeg,

http://i135.photobucket.com/albums/q132 ... opell2.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q132 ... motor3.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q132 ... IM0055.jpg

båten`s verdi anser jeg som ca 15000kr, d var d jeg betalte i sommer,men alt er jo relevant :wink:

TLF 97163012

Skrevet

gå inn på www.photobucket.com å registrer deg.

Der kan du laste opp bilder, og du kan etter de er lastet opp ta linken som står under hvert bilde å kopiere, så limer du inn linken her.

Når linken er limt inn markerer du linken, så trykker du på Img knappen ovenfor vinduet du skriver innlegg i, så skal det funke ;)

Blir slikt:

album2.jpg (bare ett eksempel såklart)

Skrevet
gå inn på www.photobucket.com å registrer deg.

Der kan du laste opp bilder, og du kan etter de er lastet opp ta linken som står under hvert bilde å kopiere, så limer du inn linken her.

Når linken er limt inn markerer du linken, så trykker du på Img knappen ovenfor vinduet du skriver innlegg i, så skal det funke ;)

Blir slikt:

album2.jpg (bare ett eksempel såklart)

TAKKER

Skrevet
Årsmodell på båten og motoren? Veit du sånn ca kor mange timer motoren har gått?

Tilstand på propell og undervannshus?

Er ikke 100% sikker, men d skal være rund 83mod , motoren ja, båten er fra først på 80 mener jeg, men er ikke helt sikker, propell og undervannshus virker å være bra, iforhold til alder, har ikke peiling på hvor mange timer motoren har gått

Skrevet

Er d ingen som har en E34 stående som man har blitt lei av altså? :( å som kanskje kunne tenke seg et båtprosjekt???

jeg behøver sårt en sånn bil........

Skrevet
Er d ingen som har en E34 stående som man har blitt lei av altså? :( å som kanskje kunne tenke seg et båtprosjekt???

jeg behøver sårt en sånn bil........

Er d ingen altså :(

Skrevet
om du vil ha min e34 så bytter jeg gjerne i båten ;) hehe men nå må det jo sies at du må sveise jekkfestene da :( fikse motoren.. toppen er gåen..

vilken type E34 er d? årsmod osv? har jeg prata med deg før tro? :wink:

Er vel heller ikke stort igjen av den bilen nå? :(

Skrevet

Jeg har flyttet denne annonsen til "ønskes kjøpt" forumet iom. at overskriften antyder at det primært er en E34 forfatteren ønsker.

Skrevet
Jeg har flyttet denne annonsen til "ønskes kjøpt" forumet iom. at overskriften antyder at det primært er en E34 forfatteren ønsker.

som de ønsker :wink:

Skrevet
Jeg har en 525 91 mod til salgs. pm hvis interresert. Har ikke fått tatt noen bilder eller lagt ut annonse enda men det kommer.
interesant ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...