mortena Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Så denne felgen på finn.no http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=67 Tror det kan bli pent på min bil, da jeg har endel sorte elementer på eksteriøret. Noen som har sett denne på E46? Hva tror dere om denne på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Ser bra ut denne! men jeg synes egentlig den har litt for mye "Japse" preg til å sitte på BMW. Med andre ord... det er vel ikke akkurat noen tradisjonell BMW felg. Men man må sikkert ikke alltid være så tradisjonell hele tiden heller Hadde jeg fått de til en bra pris ville jeg slått til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 det var rett og slett en nydelig felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Skulle du ikke ha ny bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Skulle du ikke ha ny bil da? Jo jøss, men da jeg har solgt Hartge replicafelgene må jeg jo utstyre E46 med nye hjul før den selges... Skjønner?? Kan jo hende at jeg ikke bytter før til våren, og det er helt uaktuelt å kjøre rundt med 17" vinterdekk lengre enn høyst nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Hvorfor kaller han den for "m-sport" lurer jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Tipper det kommer til å bli meget pent. Fett med polert kant og skikkelig blank svart senter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Veldig tøffe felger. Tror de hadde passet veldig bra på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Hmm, skeptisk Racing Hart preg over den...japsebilfelg er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Polert kant og lakkert senter er alltid en slager. Hadde det vært BBS hadde det blitt enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Tror den vil gjøre seg bra på en E46! Stilig felg, men hvordan er kvaliteten? Det spiller kanskje ikke så mye rolle iom at du skal selge bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Det er en kjempe kul felg... Har kun sett dem på supra før, men noen må jo også prøvde det på bmw.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Så veldig tøffe ut felgene der ja. Har ikke sett de på E46 før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Kul felg egentlig, men synes bilen må være sort. Skal mest sannsynlig lakke mine Hartge Classic replica likt til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Felgene var utrolig pene, men jeg er redd for at de gir assosiasjoner til japanske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå