Ole-Magne Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 var oppe hos mine foreldre sist uke... Tror jeg skal sende inn krav til komunen så jeg får betalt for brøyting vi betaler vei avgift og skatter på biler o.l Men veiene i norge blir nedprioritert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 haha, vi trenger da ikke brøytebiler når vi har deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 He he! litt av en jobb du gjorde der Kommunen er nok takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 vi kan sende regning sammen, våkna til 30 cm nysnø her en dag også. Bare å ta seg rennefart ut fra garasjen og håpe på det beste. fikk ikke tatt bilde jeg da, best og holde farta oppe tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Slik så min ut forrige vinter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Dr_S: ohh, blir helt rastløs av å se den fine hvite veien i bakgrunnen på bildet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Sånn snø har vi ikke på østlandet, savner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Sånn snø har vi ikke på østlandet, savner det Hvordan snø har vi her da? Dr_S bor jo i vestfold er vel på østlandet det logisk nok Synes det var mere nok snø her i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Sånn snø har vi ikke på østlandet, savner det Hvordan snø har vi her da? Dr_S bor jo i vestfold er vel på østlandet det logisk nok Synes det var mere nok snø her i fjor. Her er det bare våte veier (grenland) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Det er jo pokkern ikke antydning til snø på østlandet! Bare regner.... 21.nov, og +6 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 +8,5 i oslo.. 21. november! Snakk om fin vinter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Er det nå ille da? Kulda kommer jo etter jul! Er ikke snø på julaften en gang sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Det er jo ganske store forskjeller. Disse bildene er tatt 14november 2004 her i Oslo Samme dag som jeg la om fra sommerdekk til vinterdekk. 2 timer senere brakk GT leppa. Ikke helt utforventet kanskje da bilen ble senede slik ut etter å ha kjørt på E6. I fjor la jeg om 22desember! til vinterdekk..Lurer på når snøen kommer i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Legger ikkje om til vinterdekk før eg har kjørt ut med sommerdekka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Legger ikkje om til vinterdekk før eg har kjørt ut med sommerdekka!!! priceless...i like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå