Hylland Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 som overskrifta seier, er dette noko bra? Kor får ein kjøpt desse isåfall??
535-91 Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Vet ikke så mye om supersport, men har bilstein sprint og eibach senkefjærer til salgs som er brukt noen hundre mil. Selges for 4000.- Nypris er vel rundt 8000.... Har kvitt.
bjalle Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Kjøp bilstein så vet du at du får kvalitet,både billigere og minst like bra som orginal Sachs/boge dempere.
-Roger- Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 styling tech selger supersport. Du kan vel også bestille direkte fra www.supersport24.de
Widejuggao Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 leser mye på tyske forum at de sier NEIN når det er snakk om supersport tyskere vet kankje litt om hva som er bra og hva som er dårlig når det gjelder tyske senkesett sats på KW,FK o.l
T Y racing Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Vet ikke så mye om supersport, men har bilstein sprint og eibach senkefjærer til salgs som er brukt noen hundre mil.Selges for 4000.- Nypris er vel rundt 8000.... Har kvitt. sendte deg pm an demperne..
T Y racing Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Vet ikke så mye om supersport, men har bilstein sprint og eibach senkefjærer til salgs som er brukt noen hundre mil.Selges for 4000.- Nypris er vel rundt 8000.... Har kvitt. sendte deg pm ang demperne.. hvis det er til e36.. 6 syl.er til m3..
-Anders- Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Jeg tror jeg hadde droppa det hadde jeg vært deg! Jeg kjøpte supersport til min forrige bil(318is). KJøpte helt nytt i fjor sommer og når vintern kom etter jeg hadde solgt bilen hadde demperne sprukket pga kulde. Altså, de holdt i et halvt år. Og får heller ikke tak i det firmaet jeg kjøpte de av(i sverige)
Arimanni Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Ville gått for Bilstein B8 Sprint. Bilen din er jo ganske kraftig senka også, og trur nok Bilstein B8 Sprint vil passe bra over med dei fjørene du har. Men du kan jo også gå for Bilstein B12 dei stod på ein 530 V8 som eg prøvde, og kan ikkje akkurat seie at den hang dårleg på vegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå