pocket Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ekstralys inni grillen?.. Hvis han/hun vil ha det så må man vel få lov til det? Som så mange andre her sier så synes jeg bilen var grei. Har blitt alt for mye uthenging av annonser her i det siste! Hvis folk synes andres biler er så stygge, så foreslår jeg at man heller bruker energien på å lage en tråd om sin egen bil slik at man kan vise hvordan man selv mener det skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Hvis folk synes andres biler er så stygge, så foreslår jeg at man heller bruker energien på å lage en tråd om sin egen bil slik at man kan vise hvordan man selv mener det skal gjøres hehe... godt poeng d dær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar.. Jeg skjønner heller ikke vitsen med å henge ut andres biler/annonser her. Mulig vi er rare begge to da Da er vi flere rare her.... Er en tendens her inne til helt usaklig å latterliggjøre andres smak og behag. Å kalle folk idioter fordi man ikke liker bilen deres er rett og slett dårlig oppførsel. Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Syntes den var litt fin jeg da... Kunne nok tenkt meg litt færre LCD'er og snudd skjørtet igjen, men ellers helt grei. Faktisk litt interressant å se ekstralysene bak grillen siden det temaet har vært oppe i en annen tråd her nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Helt utrolig tåpelig å starte en slik tråd, bare fordi du ikke liker bilen. Eneste du fikk "svar" på her, er hvem den egentlige idioten er.... Helt grei bil de der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Helt utrolig tåpelig å starte en slik tråd, bare fordi du ikke liker bilen. Eneste du fikk "svar" på her, er hvem den egentlige idioten er.... Helt grei bil de der.. Hehe... Passat?! Du er altså den egentlige idioten.. Sorry, klarte ikke å dy meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 lol... Er idioten som er ute etter å prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Bilen var jo forsåvidt grei den, ikke helt etter min smak, men jeg har sett langt verre. Sett bortsett fra øyelokkene, sideskjørtene, bakfangeren (som er Rieger?) med hønsenetting og vingen var den i grunn helt ok. Synes imidlertidig at det interiørt så litt klumpete ut med TO svære skjermer i midten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå