Bmw-Racer Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg er sikker på at det er bbs.Men er disse beregnet til e30 eller?Noen som har peil?Det er 15" tror et er 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Det er nok noen BBS felger, ser ut til å være en helstøpt utgave av BBS rs. Skal skrike ut hvis jeg kommer på hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 kalles ikke di bare for krysseik felger?det er bbs.. kanskje den "heter" helstøpt krysseikfelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 BBS har vel en annen type sentrumskopp.pluss at det er polert kant.Men muligens er det en eldre type bbs på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Hei!Å takker for svar(Litt seint svar men har hat data krasj)Mulig disse var lavet til bmw fra 1983 til1985.Ikke veit jeg.andre bbs felger jeg har sett på e30 har hat sentrumskopp(Som skjuler mutrene)Jeg synes ikke disse er så ille.Er det noen som har slike liggende siifra.Tenkte å ha til vinter dekka også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Er ikke dette dine felger på denne linken?? Hadde de på en E-30 på 80 tallet..trodde de het BBS RA. http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 38,RNWN:en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 jo se der ja.Disse lignet veldig ja.Er nok den typen.Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå