Gå til innhold

e 46 facelift


Yezz
 Share

Anbefalte innlegg

kan man montere en Rieger frontfanger beregnet på E46 01 modell sedan på en 00 modell sedan eller er de så forskjellige i front pga faceliften??

For det første har verken 00 eller 01-modeller facelift.

For det andre; om det virkelig er slik at det er snakk om en fanger som er laget til facelift-modellen så skal det ikke spille noen rolle. Fangere til facelift passer før-facelift og omvendt.

For det tredje; (off-topic, men..) vær så snill og ikke sett på en Rieger-front på den bilen din. Rieger ser ikke bra ut. Men hvis du virkelig synes den oppblåste Rieger M3-fronten er penere enn M-tech v2, så må du jo selvfølgelig gjøre som du vil. Jeg har forstått at mange ikke vil gå for M-tech fordi den er for oppbrukt. Greit nok, men Rieger-fangerne er minst like oppbrukt. Forskjellen er bare er M-tech er usannsynlig pen mens Rieger er usannsynlig harry.

mening>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal m-tech er penest uansett bmw modell,En 2001 modell bmw er for fin til å ha kopierte plast/glassfiber deler ettermontert.Like harry som klistremerker/dekaler.Bare skriver min mening du har sikkert en annen smak så beklager at jeg blander meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-tech skal jo ikke ligne org ///M 100% heller da, men være en PEN mellomting ;)

Og ja, Rieger M3-styling er stygt, det ser skikkelig jalla ut, men det er min mening :D

btw, jeg liker heller ikke 01-modell original fronten heller, den som er vist over her..da syns jeg heller 00 original front er penere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...