Rogern Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 (endret) Har såvidt beggynnt på mitt prosjekt for vinteren: En ganske så original 89-mod 320i coupe shadowline med 287.000km på telleren ganske pen i lakken og har ikke funnet no rust enda. planene jeg har er å sette i en m30b32 ifra en 86-mod 732i 7`ern har godt ganske langt men motorn bærer ikke preg av d... kjøpte 7`ern for 3500 (billig for den startet ikke) byttet rotor så startet den med en gang. prøvekjørte den noen mil før jeg demonterte den. har ikke fått gjort så mye,men har fått ribba 7`ern for d jeg trenger og "sølvpilen" står for tur med demontering av motor/drivverk/bakstilling har en komplett bakstilling ifra en 325 touring som skal på da d er trommler på min 320(sølvpilen) har forresten montert en leppe+nytt (steinbrett) for syns skyld Endret April 11, 2016 av Rogern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 må si at jeg hadde ikke turt og la motoren stå på et slikt bord men du har vel sikret den ovenifra!? er det rieger leppe du har på frontfangeren? kledde bilen ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 er rieger infinity leppe ja motorn henger i en talje. ser vell såvidt i kjettingen.. stoler ikke så veldig på d bordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 er rieger infinity leppe jamotorn henger i en talje. ser vell såvidt i kjettingen.. stoler ikke så veldig på d bordet Se her ja,fint vinter prosjekt dette her Litt O.T dette men hva ga du for den leppa og hvor kjøpte du den? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 kjøpte leppa her http://maxam-tuning.com/catalog/product ... cts_id=124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 trur du jeg kan bruke en sånn på en mtech1 front? skulle senket fronten litt.. synes di der leppene er litt stilige.. hva tror du? settes den utpå den andre? bygger den nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ikke den leppa du har men den fronten. Hva ligger en sånn på brukt tror du? Fint prosjekt du holder på med:P har en e30 selv som jeg skal begynne med i vinter;) venter på penger bare:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Får du godkjent bilen med en motor som er er eldre enn bilen da? eller bare lar du vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 tror ikke jeg gidder stresse med å godkjenne bilen.. er en 745 motor som skal ned i bilen tilslutt (bare bygger med denne) og 745 sluttet di jo å lage i 86 så da går d sikkert ikke likevell... bilde av 745i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 blir nok bra, 745 motorn er jo tross alt ganske villig til å få hester ut av. Standard turboen holder nok til i underkant av 400hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 dette var mye hester til en billig penge, noe å satse på? http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=211389 Valset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 da er diff-brems innkjøpt!! sto på en 83-mod 3xx ett eller annet som var ombygd till 325. utveksling er 3,46 går d da an å finne ut hvilken bil den kommer fra??? litt større enn den originale diffen som ble knust i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Pen bil, blir morro å se hvordan det går til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 har ribbet motorn for og forenkle sveising av motorfester. venter på å få bunnpanna ifra e34 før jeg kan lage dem. dette er delebilen min jeg skal bygge motorfester og eksos på, så slipper jeg å ha 320,n stående mens jeg holder på. har kappet av ganske mye av fronten for å få motor lettere inn og ut. satser egentli på å ha alt klart når jeg tar ut m20,n så kansje alt går på ei helg... optimist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Du får kjøpt motorfester hos koed for montering av M30 motor i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå