Rogern Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Njærs, ikke mye.. 745 diffen passer nå i e30-traversen, så må pusse og lakke alle delene før jeg skruer bakstillingen sammen, men det er jo så kaldt
Litjhaug Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Å når vart du en sånn frosen type da? hehe
Rogern Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Ja vårens første tur ble gjennomført igår. Kjørte ca 10 mil med 0.4 bar, kjører med det fortsatt da jeg har litt problemer med kjølingen. Når jeg har litt fart på bilen er tempen normal, men straks det blir litt "råning" stiger tempen. Så nå er fronten av igjen for å flytte vifta på innsiden av radiatoren. Er ikke så flink til å ta bilder,men skal bli flinkere. På tur hjem igår kveld hørte jeg et smell i bagasjerommet og bilen ble veldig rar på rompa, stoppet å kikka i bagasjerommet: Gummien slapp stålet.. Skal bestille forsterka topplager. Nå skal jeg ut å sette sammen igjen så kansje det blir noen mil idag også
helland Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 hvorfor ikke fjerne termostatn? blir det frøyatur neste helg da?
stianpej Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 hei,er mektig inponert over hvordan du har fått dette til,ser veldi bra ut! har et spørsmål anngående vakum klokka på fordeleren,hvordan fungerer denne med turbo trykk å hvor henn er vakum slangene koblet til da denne er dobbeltvirkende? driver med lignende prosjekt på en m10 motor. mvh. Stian Pettersen
RoaldJ Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 de festene som går ned i gulvet på tårn-avstiveren bak, hvor langt er de vekke fra de midtre stab.stag festene under bilen? du ser, jeg og en kompis handla noen kraftigere stab.stag fra ireland engeneering, og da følgte det med forsterkninger til de midtre festene. og da må det borres hull i gulvet opp i bagasjerommet. tengte da om det hadde vært en idè å skrue dette sammen med samme bolter som du har brukt på de du lagde ned til gulvet, om du sjønner (var ikke så lett å forklare, men håper du forstår)
Rogern Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 hei,er mektig inponert over hvordan du har fått dette til,ser veldi bra ut!har et spørsmål anngående vakum klokka på fordeleren,hvordan fungerer denne med turbo trykk å hvor henn er vakum slangene koblet til da denne er dobbeltvirkende? driver med lignende prosjekt på en m10 motor. mvh. Stian Pettersen Dette er en original turbomotor og slangene går til spjeldet. En over og en på undersiden. Hva de gjør må en guru forklare de festene som går ned i gulvet på tårn-avstiveren bak, hvor langt er de vekke fra de midtre stab.stag festene under bilen?du ser, jeg og en kompis handla noen kraftigere stab.stag fra ireland engeneering, og da følgte det med forsterkninger til de midtre festene. og da må det borres hull i gulvet opp i bagasjerommet. tengte da om det hadde vært en idè å skrue dette sammen med samme bolter som du har brukt på de du lagde ned til gulvet, om du sjønner (var ikke så lett å forklare, men håper du forstår) Hmm, skjønner ikke helt hvilke fester du snakker om på midten? Hvis du tenker på original-festene til stabbstaget så er de et stykke unna, men jeg har borret hull i bjelken som går tvers over gulvet.
Morty999 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 begynt med sånn ir overføring av trøkkluft? å satser på att trøkket treffer.. hehe
RoaldJ Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 låner noen bilder av en kompis (yngvejos)... her ser du de orginale midtre stab.stagfestene så blir de erstatta med disse forsterkningsklossene og her ender skruene i bagasjerommet. tenkte da og evt strekke ned røret og sveise det til en hjemmelaget plate der. så slipper det å bli så mangen hull i gulvet baki der ser ikke ut som om det er så langt borte du er
Rogern Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Ok, nå er jeg med Ser ut som om det skal gå bra å bruke hullene som allerede er borret på ditt bilde ja. Boltene mine går gjennom bjelken stabbstagfestet er sveist i, så det er ikke langt unna.
Rogern Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 "Trøbbel i tårnet" bokstavelig talt Har montert originale topplager igjen med en bred skive på undersiden så dette ikke skjer igjen. Larsinnj hadde et nytt sett liggende så da ble det det. Fikk et spørsmål på pm om hvilke deler som brukes for å få batteriet bak, så legger de rett å slett ut her. Jeg har deler liggende fra en 325i m-tech 1 som jeg skal bruke. Jeg mangler noe småtteri enda... Skal få seg en vask før det skrues fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå