Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Ja da har jeg begynt såvidt med litt oppgradering av bilen min og vil gjerne ha masse innspill i hva folk mener. ja både positivt og negativt. håper dere er like enig som jeg er i att dette kan bare bli bra. hehe bilen er en helt orginal 330ci 2001 mod som har rullet 114000km per dags dato. den blir ikke vinterkjørt og står nå parkert grunnet de har jo begynt og salte veiene.. bilen har ganske mye utstyr. M.tech understell (fjører og dempere) elektrisk skinn av sportsutførelse med 3 memory på førerstolen. tv, navigasjon og cd veksler. alt elektrisk av vinduer og takluke. stor kjørecomputer. innvendig lyspakke. anti spinn og skrens. pdc bak jeg har kostet på den i det siste: m-tech pedaler og fotstøtte. m-tech girkule. e46 m3 csl front og bagasjelokk. m-tech sideskjørt og bakfanger. cup vings til frontfanger. 8,5 og 10 ganger 19" sommerfelger. håper all påkost vil gjøre sei pent på bilen. vist ikke blir jeg litt trist. her kommer vertfall noen bilder.. mange mobil bilder da men. så til bildene jeg tok i dag av en veldig skitten bil.. har blitt skitten grunnet mye flytting rundt om hjemme der seff alt er grus... så var det inn i garasjen for og bytte bagasjelokk. så var det montert.. fy f for en jobb. glassfiber og mye gode tilpassninger der det ikke var klargjort for sentral lås og slikt. hehe men det ble veldig bra til slutt.. så kommer delene da... senkesett kjøpte jeg av en her på forumet som skal senke 35 bak og 55 foran. d kan nok bli pent vil jeg tro.. csl fronten. cup vings til den. m-tech bakfanger med pdc. sideskjørtene.. så felgene jeg kjøpte av maze her på forumet.. så det var det... så da er det bare og snakke i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Fin bil og det virker jo som dine planer er gode. Det var jo mye grommdeler du allerede hadde kjøpt inn Ville kanskje gått til innkjøp av et grommere senkesett. Typ gewinde fra f.eks KW/Bilstein eller H&R og gjort den komplett med et effektanlegg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Utrolig flott og rå bil du har!! Csl front og bagasjerom kommer til å bli sinnsykt kult! Og felgene passer jo som hånd i hanske...kommer til å bli nydelig! Velvel ihvertfall en som er sinnsjukt missunelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 blir vel justerbart senkesett til slutt. me dette var så billig jeg kunne ikke lavær. hehe... bilen blir og valset og sikkert breddet litt i vinter og den får ny lakk til sommeren så det ikke blir noen fargeforskjell. lurte på og bytte ut cromen men jeg tror jeg bare beholder den på... takk for fine tilbakemld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Dette blir bra Kjell Rune. Er fronten din fra Rieger? CSL bagasjelokket er en sykt fet detalj, hehe, må saffe meg det sammen med en M-tech bakfanger. Syns M-tech fangeren er den fineste man kan få til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jøss, du har jo smak! Bortsett fra rallyflaggene på siderutene da, en smule harry. CSL-front funker jo kun på biler som er pyntet litt skikkelig rundt om. Og sånn sett er du jo godt i gang. Dette kan bli interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Utrolig rå felger du får på bilen din.. hehe. Det blir fett tror jeg sammen med resten av stæshet du skal ha på. Så når tar vi pilsen hos meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 på tide me en vask kjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 fårhåpentligvis snart den pilsen. er tørst allerede jeg. og ja bilen ska vaskest petter. men det er jo grus uansett hvor jeg kjørere så jeg venter til den skal inn i garasjen for siste gang.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Fin bil og fin girkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Hvor mye måtte du ut med for bakfanger og sideskjørt? Kjøpte du full pakke og solgte fronten? Den csl bakluka gjør alltid susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 jeg betalte vel litt i overkant av 20k for alt sammen. og nei jeg kjøpte det i deler uten front, slik det lønte seg mest. fikk ganske gode priser på delene også. jepp csl luka var fet den. synd man ikke får kjøpt den orginal med 100% passform å alt inni den luka. var mye pussing og kozing for og få alt til og passe som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Blir bra det her! Nydelig utgangspunkt igrunn, så tviler ikke på at den kommer til å bli noe for seg selv når den er ferdig den der Bare sørg for en masse bilder underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Den bilen din er rå Kjell-Rune! CSL look er prikken over I'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Et kjapt spørsmål! Hvor fikk du kjøpt m-tech sideskjørt og bakfanger separat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå